Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Bovendien verlies je dan minder bij herverkoop = regelmatiger iets anders kopen .

Comment

• Ik heb een klein probleempje met mijn Saab 900s uit 1995.

Mijn alarm gaat namelijk snachts/sochtends zonder reden af. Blijkbaar was destijds een alarm een vereiste om deze wagen te verzekeren. Het alarm ziet er niet ' Saab ' uit , maar men tante beweert dat het gewoon werd aangevinkt op de optielijst en dat hij zo uit de garage kwam ...

Zij had het probleem vroeger ook al eens en het valt op dat het vooral bij koud weer is en tegen de ochtend aan ...

Iemand een idee / oplossing ?

Ik krijg hem ook niet dicht zonder het aan te zetten. Zelfs al slaag ik de deur dicht en ik laat hem open dan springt dat alarm vanzelf na enkele minuten op.

Bedankt !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Denise Bekijk Berichten
        Ik heb een klein probleempje met mijn Saab 900s uit 1995.

Mijn alarm gaat namelijk snachts/sochtends zonder reden af. Blijkbaar was destijds een alarm een vereiste om deze wagen te verzekeren. Het alarm ziet er niet ' Saab ' uit , maar men tante beweert dat het gewoon werd aangevinkt op de optielijst en dat hij zo uit de garage kwam ...

Zij had het probleem vroeger ook al eens en het valt op dat het vooral bij koud weer is en tegen de ochtend aan ...

Iemand een idee / oplossing ?

Ik krijg hem ook niet dicht zonder het aan te zetten. Zelfs al slaag ik de deur dicht en ik laat hem open dan springt dat alarm vanzelf na enkele minuten op.

Bedankt !
        Eens luisteren bij William Blake hier op het forum. Ik denk dat hij nog verteld heeft over problemen met een Saab-alarm.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
          Dit is zo af

Iemand een linkje waar ik deze velgen kan vinden?

Comment

• Op de site van Hirsond ik ze:

Hirsch Performance Tuning Leistungssteigerung Leistung Drehmoment Chiptuning Felgen
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nieuwe Saabs uitgesteld.

Saab lijkt geraakt door de malaise bij moederbedrijf General Motors. Nieuwe modellen worden vertraagd en sommige zijn zelfs geschrapt.
              Door de crisis bij GM is de geldkraan voor de ontwikkeling van nieuwe modellen zo goed als dichtgedraaid. Dat raakt Saab, een Europese dochter van het Amerikaanse autoconcern. De Zweedse autopers weet te melden dat de nieuwe 9-5 minimaal drie maanden is uitgesteld. Daarmee komt de introductiedatum in de herfst van 2009 te liggen. Het is zelfs onzeker of de presentatie van de auto op de Autosalon van Genève wel doorgaat. Die beurs is in maart.
              Een hoog-op-de-poten-variant van de huidige 9-3 Sport Estate, die 9-3X is gedoopt, was productierijp maar geschrapt uit de planning. Een lichte facelift voor de cabriolet is ook geannuleerd.
              Het eerste model dat voor Saab op de rol staat, is de 9-4X, een compacte SUV waarvan in Mexico ook een variant Buick en Cadillac wordt gemaakt. Daarvan is de productiestart vertraagd van het voorjaar tot de late zomer van 2009. Het productiemodel is voor het eerst te zien in januari op de autoshow in Detroit – en daar verandert niets aan.
              Voor de opvolger van de 9-3 ziet het er allemaal een stuk somberder uit. Het model wordt verwacht in het begin van het nieuwe decennium maar de nieuwe verdeling van het geld waarmee nieuwe modellen worden ontwikkeld, gooit roet in het eten. De Zweden weten zelfs te melden dat de 9-3 wellicht helemaal geen opvolger krijgt. Over nieuwe compacte 9-1 durven ze niet eens meer na te denken. Daarmee ziet de toekomst van de fabriek in Trollhättan en somber uit.
              Tot slot wordt gemeld dat er volgende week een informatiebijeenkomst is in Trollhättan waarbij het Saab-personeel wordt voorgelicht over de toekomst van hun merk. Wellicht dat er dan concretere en definitieve informatie vrijkomt.
              autoweek.nl

Comment

• Op www.trollhattansaab.net (dat over het algemeen over zeer goede bronnen beschikt) en blijkbaar ook op www.autotelegraaf.nl (en ook overgenomen door www.autointernationaal.nl) stond reeds een serieuze nuancering van dit bericht op www.autoweek.nl.

Kort samengevat : er zou niks van aan zijn. De 9-3x, de NG 9-5 en de 9-4x worden allen nog dit jaar officieel voorgesteld. De exacte marktintroductie is nog niet bepaald maar hangt af van een aantal factoren (productiecapaciteit in Russelsheim, economisch klimaat, ...)

De NG 9-3 staat ook nog steeds op de planning voor (waarschijnlijk) 2012.

Comment

• Saab 900 te koop (tussen Kasterlee en Turnhout)

Comment

• Met sticker van Crivaco .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Met sticker van Crivaco .
                      en wat is dat voor een beest?

Comment

• Naam van de dealer.

Ik zie vooral een whale tail
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Dealer in het gentse .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                            Naam van de dealer.

Ik zie vooral een whale tail
                            Zo'n lelijk ding die grote whale tale

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                              Zo'n lelijk ding die grote whale tale
                              Whale tale's zijn goor, bah

En zo te zien op gas, achterbumper rechts.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichten
                                Saab 900 te koop (tussen Kasterlee en Turnhout)

Ik heb die deze morgen ook zien staan, staat wel op een rare plaats ...
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk Berichten
                                  Ik heb die deze morgen ook zien staan, staat wel op een rare plaats ...
                                  als ie er nog lang blijft staan kan hem rechtstreeks naar een ander topic

Comment

• Inderdaad, gisteren voor het eerst zien staan, wou het hier ook al komen melden...
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                                    Bestelt
                                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Weet niet of het hier al ergens gepost is maar Athlon car lease Nederland heeft een overzichtje van de boetes vrijgegeven per merk. Het gaat hier over hun leasewagens in Nederland.
                                      We staan op de 6de plaats met gemiddeld 3,7 bekeuringen per jaar.

De lijst is hier te vinden:

Dat landrover op 1 staat verbaasd me niet zoveel maar dat saab voor bmw staat toch wel een beetje.

Comment

• beetje reclame maken voor mijn winkel hé

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk Berichten
                                          Weet niet of het hier al ergens gepost is maar Athlon car lease Nederland heeft een overzichtje van de boetes vrijgegeven per merk. Het gaat hier over hun leasewagens in Nederland.
                                          We staan op de 6de plaats met gemiddeld 3,7 bekeuringen per jaar.

De lijst is hier te vinden:

Dat landrover op 1 staat verbaasd me niet zoveel maar dat saab voor bmw staat toch wel een beetje.
                                          Idd, en ik wed dat het bij die LR's op parkeerboetes gaat

Saab voor BMW, mja vreemd, geen verklaring voor (voor zover die er moet zijn).

Saabrijders zijn in het algemeen rustige en brave chauffeurs
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X