Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Saab moet blijven na vandaag

Ik heb mogen meerijden met met 9-3 2.8 Aero (wel zo'n break)! Prachtige staaltje techniek onder de kap en de rijder heeft me laten zien dat zo'n ding echt wel tegen de grond plakt in de bochten!

Wa zegge we dan? Dank u Saab en autosalon

Comment

• 2.8T

Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
      Saab moet blijven na vandaag

Ik heb mogen meerijden met met 9-3 2.8 Aero (wel zo'n break)! Prachtige staaltje techniek onder de kap en de rijder heeft me laten zien dat zo'n ding echt wel tegen de grond plakt in de bochten!

Die 2.8 Aero heeft een zalige sound hebbek hore zegge, is dat ook zo?
      ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sander
        Die 2.8 Aero heeft een zalige sound hebbek hore zegge, is dat ook zo?
        klopt! Zeeeer romig en zoet
        Maar te braaf voor me

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
          Saab moet blijven na vandaag

*Jaloers*

Hoe heb je die rit kunnen versieren?
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sander
            Zou saab zonder hulp van GM ook nie verder kunne?
            Denk het niet. Wel weet ik dat de ruimte vaart afdeling van Saab (Saab Aerospace) een zeer goed jaar achter de rug heeft. Zou wel leuk zijn...
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• welk merk had deze soort velgen eigenlijk eerst porsche of saab, ik gok op saab omdat ik ze al eerder had gezien en ze bij porsche nieuw zijn?!

Comment

• Saab. Het zijn de optionele 18" velgen. Zitten die bij porsche niet op een of andere anniversary uitvoering?
                2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Hiet nog een mooi plaatje:

Het gaat hier om een 900 Turbo met rechte neus. Hier zijn er ongeveer 400 van gemaakt en zo goed als allemaal in de VS verkocht.
                  De BBS spaakvelgen met gepolierde rand maakt het geheel af. Alleen het ik de kleur graag wat donkerder gezien
                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
                    Denk het niet. Wel weet ik dat de ruimte vaart afdeling van Saab (Saab Aerospace) een zeer goed jaar achter de rug heeft. Zou wel leuk zijn...
                    GM is zwaar aant knoeie me saab
                    ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

Comment

*Jaloers*

Hoe heb je die rit kunnen versieren?
                      Ga naar't salon!
                      Professionele testpiloten laten u de rit van uw leven beleven

Is heel simpel hoor...ik stelde de vraag om een testrit te maken, binnen de 5 à 10 minuten zat ik in de saab
                      Idem voor Alfa...

Toen ik vertelde aan mijn klasgenoten dat ik met 2 wagens was gaan testrijden kreeg ik blikken van

Gewoon vragen en ge krijgt alles

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                        Ga naar't salon!
                        Professionele testpiloten laten u de rit van uw leven beleven

Is heel simpel hoor...ik stelde de vraag om een testrit te maken, binnen de 5 à 10 minuten zat ik in de saab
                        Idem voor Alfa...

Toen ik vertelde aan mijn klasgenoten dat ik met 2 wagens was gaan testrijden kreeg ik blikken van

Gewoon vragen en ge krijgt alles
                        Dat ga ik vrijdag zeker eens proberen!
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• booh-yah! Heb ook een testritje gemaakt met de 2.8T in een Sport Hatch. Die kerels zijn echt geschift. Piepnde banden door de bochten, een camion rechtvoorbij op de pechstrook om dan een paar meter verder de linkse afrit te nemen, even de 210km/h aangetikt. Zalige wagen man!
                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Hiet nog een mooi plaatje:

Het gaat hier om een 900 Turbo met rechte neus. Hier zijn er ongeveer 400 van gemaakt en zo goed als allemaal in de VS verkocht.
                            De BBS spaakvelgen met gepolierde rand maakt het geheel af. Alleen het ik de kleur graag wat donkerder gezien

Comment

booh-yah! Heb ook een testritje gemaakt met de 2.8T in een Sport Hatch. Die kerels zijn echt geschift. Piepnde banden door de bochten, een camion rechtvoorbij op de pechstrook om dan een paar meter verder de linkse afrit te nemen, even de 210km/h aangetikt. Zalige wagen man!
                              Ja, ik ken die ritten
                              Ik rij dan liever zelf, wil ze allesinds niet meer meemaken

Comment

• Ik wou eigenlijk in de 1.8t rijden maar die was niet beschikbaar. "Sorry meneer, we hebben enkel nog de Aero"

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• interieur rammelt

Is het normaal dat het interieur van een 9-3 SS (2003) rammelt? het dashbord rammelt hetzelfde voor de twee achterdeuren. En valt er iets aan te doen?
                                  Last edited by Sander; 25/01/2006, 16:13.

Comment

Saab. Het zijn de optionele 18" velgen. Zitten die bij porsche niet op een of andere anniversary uitvoering?
                                    Het zijn de standaardvelgen van de S-modellen van de 911, prachtige velgen trouwens van beide merken. Op een 9-3 Cabrio staan ze geweldig!

Comment

• vandaag een nieuwe 9-5 gezien, ziet er wel 'frisser' uit maar dat is alles

Comment

• nog wa fotookes

Comment

• Ja, prachtig! Eén van de twee mooiste kleuren. In het rood is hij ook mooi.
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X