toch ook wel netjes maar blijf een zwak hebben voor 9-5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenWat is de te verwachten korting hedentendage op een 9³ cab?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDus met eventueel xenon, navi, pdc en toestanden erbij moet ik na korting ongeveer op hetzelfde uitkomen ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten1 adres om het te weten te komen = dealer . Zal er van afhangen wat ze van korting geven op bijkomende opties.
Welk model heeft de dubbele uitlaten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenDit weekend es passeren.
Welk model heeft de dubbele uitlaten?
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtende 1.9TTiD met 180pk ook
Comment
-
ik wist niet dat je op zoek was naar een nieuwe kar cayene
timo heeft wel gelijk, daar moet geen diesel in.
over de 1.8t:
De 1.8t motor met 150 pk voldoet prima voor deze auto. Het is geen overdreven krachtpatser en je moet het t-tje in de typeaanduiding niet te veel op een voetstuk zetten, maar je komt er prima mee weg en ook bij hogere snelheden heeft de motor nog genoeg over voor bijvoorbeeld een veilige inhaalactie.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Ik ben aan het uitkijken ja
Maar er zijn veel kandidaten, in uiteenlopende klasses en grootte
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenik wist niet dat je op zoek was naar een nieuwe kar cayene
timo heeft wel gelijk, daar moet geen diesel in.
over de 1.8t:
bron: test van een Sport Estate op rijtesten.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichtendeze heb ik gevonden..... best mooi.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk Berichtenen deze, hier is het chroom gespoten in het zwart....heel dik jammer dat het geen estate is.'16 Peugeot 308 SW blueHDI
'15 Volvo XC60 D3
Comment
Comment