Oorspronkelijk geplaatst door duc200
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
De 1.8t zou ik laten chippen naar een 190pk en +300nm. Dan spreken we over een andere auto ... Maar van de automaat kan je beter wegblijven. Haalt al de fun uit de wagen.
Comment
-
38.182 EUR na korting ...
Mmmhhh, kan je dan niet beter een cabrio linear nemen en deze aankleden als een vector. Op de cabrio linear heb je immers een korting van bijna 6.000 EUR ...
juist de carconfigurator eens aan het werk gezet en inderdaad, neem de linear + alle noodzakelijke opties om er een vector van te maken + de gewenste opties en ik kom op 41.620 EUR - de standaardkorting van 5.760 EUR = 35.860 EUR.
En dan heb je nog geen dealerkorting bedongen.
Btw, verander ook ineens van dealer want deze saabstealer is voor een paar duizend euro's in je zakken aan het zitten ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten38.182 EUR na korting ...
Mmmhhh, kan je dan niet beter een cabrio linear nemen en deze aankleden als een vector. Op de cabrio linear heb je immers een korting van bijna 6.000 EUR ...
juist de carconfigurator eens aan het werk gezet en inderdaad, neem de linear + alle noodzakelijke opties om er een vector van te maken + de gewenste opties en ik kom op 41.620 EUR - de standaardkorting van 5.760 EUR = 35.860 EUR.
En dan heb je nog geen dealerkorting bedongen.
Btw, verander ook ineens van dealer want deze saabstealer is voor een paar duizend euro's in je zakken aan het zitten ...
De prijs kreeg ik op het salon.
Zat oorspronkelijk ook op 41k en oneffen, en kreeg korting tot 38k
Dat zijn dan de salonvoorwaarden veronderstel 'k.
Dan zou er idd nog wel wat dealerkorting bij kunnen vermoed ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk BerichtenIs zo'n beige kap niet moeilijk om deftig proper te houden?
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenPersoonlijk ben ik verlekkerd op de carbon grey-uitvoering met beige kap en beige interieur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenBij de dealer ben ik nog niet geweest.
De prijs kreeg ik op het salon.
Zat oorspronkelijk ook op 41k en oneffen, en kreeg korting tot 38k
Dat zijn dan de salonvoorwaarden veronderstel 'k.
Dan zou er idd nog wel wat dealerkorting bij kunnen vermoed ik?
Wat was dan de officiële salonkorting op de cabrio vector ? Geven ze trouwens nog altijd een pilot pack (of zoiets, soit een pack met gps, acteruitrijsensoren en een stevige stereo e.d.) weg voor een 1.000 EUR ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenDie korting van 5.760 EUR is de officiële salonkorting vanuit saab op de cabrio linear. D'er zal bij de dealer ook nog wel iets te rapen vallen.
Wat was dan de officiële salonkorting op de cabrio vector ? Geven ze trouwens nog altijd een pilot pack (of zoiets, soit een pack met gps, acteruitrijsensoren en een stevige stereo e.d.) weg voor een 1.000 EUR ?
Denk dat de korting 4,5% was of zoiets op de vector met al mijn gekozen opties.
Sensoren en navi zijn zowieso geen bestaand pack dacht 'k, of ik zou me moeten vergissen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenMoet het absoluut een nieuwe zijn? Zoiets moet toch te vinden zijn als jonge tweedehands/ directiewagen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenMja, is natuurlijk iets delicater dan het gewone zwart.
Lijkt me ook wel lekker! Pics?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenHelaas niet ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenPrijsofferte :
Saab 9³ Cabrio Vector 1.8t 150hp M6
Motor : 1998cc / 110KW/ 11pk
Buitenkleur : Snow Silver
Binnenkleur : Black Leather
Kap : Blauw
Opties :
Metaalkleur
Blue Top
Advance Pack (handsfree voorbereiding, parking assistance, saab infotainment 150W met cd speler)
Convenience Pack (auto dimmende binnenspiegel, regensensor, afstandsbediening voor openen soft top)
Safety Pack (saab anti diefstal met anti lift sensor en bi xenon koplampen met sproeiers)
Totaal na korting : 38.182,00 EUR btw incl.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk BerichtenIk ga eens hetzelfde aanvragen bij mijn dealer, ben benieuwd. Ik vind deze prijs al zeer deftig. 4,5 jaar geleden heb ik meer betaald maar geen Xenon, convenience pack. Ik heb toen 3 dealers tegen elkaar uitgespeeld en het onderling prijsverschil was +/- 500 euro's dus ik denk wel dat het toen de laagste prijs was.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk BerichtenPersoonlijk ben ik verlekkerd op de carbon grey-uitvoering met beige kap en beige interieur.
De 1.8t zou ik laten chippen naar een 190pk en +300nm. Dan spreken we over een andere auto ... Maar van de automaat kan je beter wegblijven. Haalt al de fun uit de wagen.
En zwart met beige kap is van te kotsen en ongelooflijk, ja , homo ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDamn wat een tijdloze prachtkar is het toch
Ik kan idd beamen dat hij in goede staat is. Succes met de verkoop
Spijtig dat hij niet naar jou kan gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenThx!
Spijtig dat hij niet naar jou kan gaan
Hopelijk komt hij in handen van een liefhebber en swanjeert hij hem goed, tis een prachtkar.
Comment
Comment