Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door duc200 Bekijk Berichten
    Hallo,
    Ik heb mij oog laten vallen op een 9.3 sport hatch 120pk
    Mijn vrouw rijd nu met een v40 115pk en maakt +-35000km/jaar
    Is dit een goede keuze,is 120pk voldoende?
    Mijn schoonvader heeft vier jaar met eentje gereden en dat is meer dan genoeg.
    '16 Peugeot 308 SW blueHDI
    '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten

De 1.8t zou ik laten chippen naar een 190pk en +300nm. Dan spreken we over een andere auto ... Maar van de automaat kan je beter wegblijven. Haalt al de fun uit de wagen.
      Maptun Stage 1 : 210 pk en 330 nm, is al voldoende om hem wat vlotter te laten rijden. Daarna Stage 2, 3, 4 ,5 en dan overstappen naar Audi/BMW

Comment

• 38.182 EUR na korting ...

Mmmhhh, kan je dan niet beter een cabrio linear nemen en deze aankleden als een vector. Op de cabrio linear heb je immers een korting van bijna 6.000 EUR ...

juist de carconfigurator eens aan het werk gezet en inderdaad, neem de linear + alle noodzakelijke opties om er een vector van te maken + de gewenste opties en ik kom op 41.620 EUR - de standaardkorting van 5.760 EUR = 35.860 EUR.

En dan heb je nog geen dealerkorting bedongen.

Btw, verander ook ineens van dealer want deze saabstealer is voor een paar duizend euro's in je zakken aan het zitten ...
        Last edited by ; 27/01/2009, 12:11. Reden: herconfiguratie : mistlichten vergeten

Comment

• tis stays nice
          Bijgevoegde Bestanden

Comment

38.182 EUR na korting ...

Mmmhhh, kan je dan niet beter een cabrio linear nemen en deze aankleden als een vector. Op de cabrio linear heb je immers een korting van bijna 6.000 EUR ...

juist de carconfigurator eens aan het werk gezet en inderdaad, neem de linear + alle noodzakelijke opties om er een vector van te maken + de gewenste opties en ik kom op 41.620 EUR - de standaardkorting van 5.760 EUR = 35.860 EUR.

En dan heb je nog geen dealerkorting bedongen.

Btw, verander ook ineens van dealer want deze saabstealer is voor een paar duizend euro's in je zakken aan het zitten ...
            Bij de dealer ben ik nog niet geweest.
            De prijs kreeg ik op het salon.

Zat oorspronkelijk ook op 41k en oneffen, en kreeg korting tot 38k
            Dat zijn dan de salonvoorwaarden veronderstel 'k.
            Dan zou er idd nog wel wat dealerkorting bij kunnen vermoed ik?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
              Is zo'n beige kap niet moeilijk om deftig proper te houden?
              Mja, is natuurlijk iets delicater dan het gewone zwart.

Oorspronkelijk geplaatst door van god los Bekijk Berichten
              Persoonlijk ben ik verlekkerd op de carbon grey-uitvoering met beige kap en beige interieur.
              Lijkt me ook wel lekker! Pics?

Comment

• Moet het absoluut een nieuwe zijn? Zoiets moet toch te vinden zijn als jonge tweedehands/ directiewagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
                  Bij de dealer ben ik nog niet geweest.
                  De prijs kreeg ik op het salon.

Zat oorspronkelijk ook op 41k en oneffen, en kreeg korting tot 38k
                  Dat zijn dan de salonvoorwaarden veronderstel 'k.
                  Dan zou er idd nog wel wat dealerkorting bij kunnen vermoed ik?
                  Die korting van 5.760 EUR is de officiële salonkorting vanuit saab op de cabrio linear. D'er zal bij de dealer ook nog wel iets te rapen vallen.

Wat was dan de officiële salonkorting op de cabrio vector ? Geven ze trouwens nog altijd een pilot pack (of zoiets, soit een pack met gps, acteruitrijsensoren en een stevige stereo e.d.) weg voor een 1.000 EUR ?

Comment

Die korting van 5.760 EUR is de officiële salonkorting vanuit saab op de cabrio linear. D'er zal bij de dealer ook nog wel iets te rapen vallen.

Wat was dan de officiële salonkorting op de cabrio vector ? Geven ze trouwens nog altijd een pilot pack (of zoiets, soit een pack met gps, acteruitrijsensoren en een stevige stereo e.d.) weg voor een 1.000 EUR ?
                    Van dat 'pilot pack' of dergelijke hebben ze niets gezegd.
                    Denk dat de korting 4,5% was of zoiets op de vector met al mijn gekozen opties.

Sensoren en navi zijn zowieso geen bestaand pack dacht 'k, of ik zou me moeten vergissen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                      Moet het absoluut een nieuwe zijn? Zoiets moet toch te vinden zijn als jonge tweedehands/ directiewagen.
                      Zeker, maar ofwel teveel km, ofwel niet met de opties die ik zeker wil (xenon, pdc, leder, ...), ...

Comment

Mja, is natuurlijk iets delicater dan het gewone zwart.

Lijkt me ook wel lekker! Pics?
                        Helaas niet ...

Comment

Helaas niet ...
                          Kzal es zoeken, lijkt me idd wel zalig combo

Comment

Prijsofferte :

Saab 9³ Cabrio Vector 1.8t 150hp M6
                            Motor : 1998cc / 110KW/ 11pk
                            Buitenkleur : Snow Silver
                            Binnenkleur : Black Leather
                            Kap : Blauw

Opties :

Metaalkleur
                            Blue Top
                            Advance Pack (handsfree voorbereiding, parking assistance, saab infotainment 150W met cd speler)
                            Convenience Pack (auto dimmende binnenspiegel, regensensor, afstandsbediening voor openen soft top)
                            Safety Pack (saab anti diefstal met anti lift sensor en bi xenon koplampen met sproeiers)

Totaal na korting : 38.182,00 EUR btw incl.
                            Ik ga eens hetzelfde aanvragen bij mijn dealer, ben benieuwd. Ik vind deze prijs al zeer deftig. 4,5 jaar geleden heb ik meer betaald maar geen Xenon, convenience pack. Ik heb toen 3 dealers tegen elkaar uitgespeeld en het onderling prijsverschil was +/- 500 euro's dus ik denk wel dat het toen de laagste prijs was.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door raf93 Bekijk Berichten
                              Ik ga eens hetzelfde aanvragen bij mijn dealer, ben benieuwd. Ik vind deze prijs al zeer deftig. 4,5 jaar geleden heb ik meer betaald maar geen Xenon, convenience pack. Ik heb toen 3 dealers tegen elkaar uitgespeeld en het onderling prijsverschil was +/- 500 euro's dus ik denk wel dat het toen de laagste prijs was.
                              Ahja, laat dan iets weten

Comment

• Ik zet hier even een link, de mijne staat te koop.

Gasten die hem al in het echt hebben gezien op meetings, weten dat hij in goede staat is

Last edited by Greg; 27/01/2009, 18:39.

Comment

• Damn wat een tijdloze prachtkar is het toch
                                  Ik kan idd beamen dat hij in goede staat is. Succes met de verkoop

Comment

Persoonlijk ben ik verlekkerd op de carbon grey-uitvoering met beige kap en beige interieur.

De 1.8t zou ik laten chippen naar een 190pk en +300nm. Dan spreken we over een andere auto ... Maar van de automaat kan je beter wegblijven. Haalt al de fun uit de wagen.
                                    Ieder zijn ding he, ik zou een automaat nemen.

En zwart met beige kap is van te kotsen en ongelooflijk, ja , homo ...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                      Damn wat een tijdloze prachtkar is het toch
                                      Ik kan idd beamen dat hij in goede staat is. Succes met de verkoop
                                      Thx!
                                      Spijtig dat hij niet naar jou kan gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk Berichten
                                        Thx!
                                        Spijtig dat hij niet naar jou kan gaan
                                        Idd zou een mooie opvolger zijn, het enige klein probleempje is dat ik niet genoeg centjes heb
                                        Hopelijk komt hij in handen van een liefhebber en swanjeert hij hem goed, tis een prachtkar.

Comment

• Ik weet het gewaagd, maar op een cabrio is het dik.

Dat met een zwarte of grijze kap

Comment

Working...
                                          X