Oorspronkelijk geplaatst door Timo
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenOpel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk BerichtenIs dat in Hasselt?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RyLiX Bekijk BerichtenHi All,
Mijn vader heeft zijn oog laten vallen op een 9-3 lpt Cabrio S automaat uit 2001. Net geen 100 000 km en ziet er in goede staat uit. Heeft iemand mss nog tips waar op te letten? Veel voorkomende problemen met dit model?
Verwachte grote kosten?
Alvast bedankt!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSuperknappe velgen. Fris kleurtje ook!
Ik vind de préfacelift minstens even knap als de nieuwe.
een van mijn favoriete velgen, waar kon je die bestellen (Accessoires?) )
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenZo'n reacties zijn we gewoon van je
het is zo, even lelijk op een bentley azure
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk BerichtenOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenSuperknappe velgen. Fris kleurtje ook!
Ik vind de préfacelift minstens even knap als de nieuwe.Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichteneen van mijn favoriete velgen, waar kon je die bestellen (Accessoires?) )2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment