Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• tsssk MRJ, zo de mensen verdriet doen
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Moest het toch gedaan zijn wil ik wel een paar aero cabrio's kopen tegen een spotprijsje.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cayenne Bekijk Berichten
        Deze is mooier-
        Bijgevoegde Bestanden
        Last edited by ; 28/02/2009, 07:53.

Comment

• Ondanks de crisis had het Saab Performance Team nog tijd om een nieuw filmpje te maken.

+ YouTube Video
          ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

• Ey, das precies in Brustem opgenomen!
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik weet niet of deze al gepost is, maar dit geluid

Lennart Olars with his Saab 96 2-stroke/2-cycle on song in Skepptuna, 2004. PLAY IT LOUD!!
              2012 Opel Astra ST Ecoflex
              2009 Opel Astra Ecoflex

Comment

• Kan iemand mij uitleggen waarom ik de laatstejaars Skoda's begin te vergelijken met Saab's?
                die roosters vooraan, de schuine zijdelingse achterlichten, de "smiling" voorlichten. Is de nieuwe Superb niet eerder een nieuwe Saab 9000?

Comment

• Ongetwijfeld de mooiste en meest eigenwijze saab ooit ontwikkeld... ik ben opgegroeid in een '80ties 900...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door steben Bekijk Berichten
                    Ongetwijfeld de mooiste en meest eigenwijze saab ooit ontwikkeld... ik ben opgegroeid in een '80ties 900...
                    ik onderschrijf je mening
                    met spijt denk ik nog vaak aan net dezelfde auto (zelfde kleur, zelfde motorisatie), die ik na 17 jaren trouwe dienst in 2005 voor een cabrio 9,3 ruilde
                    nostalgische gedachten....

Comment

• toen saab enkel naft had
                      de soepele 2.0l lage druk turbo
                      Toen maakte saab auto's en de motoren erin louter voor het rijplezier.

Comment

• Fraai 900tje

Kijk eens aan voor degene die nog eens terug wil schakelen.
                        Mijn mooie strakke 900 2.0i Aero op LPG in de aanbieding voor 3400,-!!

of voor nog wat plaatjes... http://photobucket.com/saab900i
                        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Hoeveel km heeft hij?

Je kunt hem hem ook in 'aanbod' zetten.

Mooie naam heb je trouwens.

Comment

• die witte pinkers vooraan... was dat standaard?

wel heel proper interieur nog
                            2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                              die witte pinkers vooraan... was dat standaard?

wel heel proper interieur nog
                              geen standard witte pinkers af fabriek (in Europa zeker niet, voor export weet ik niet)
                              zijpinkers zijn ook niet standard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichten
                                Hoeveel km heeft hij?

Je kunt hem hem ook in 'aanbod' zetten.

Mooie naam heb je trouwens.

Thanks... geintje!

Hij heeft 280.000 op z'n tellertje staan, maar start en rolt perfect. Zoals een goeie saab betaamt.

Ole!

PS Thanks for the tip.
                                Last edited by ; 09/03/2009, 15:38. Reden: dt of niet of wel... he he

Comment

• Gaan ze nu Saab een soort Opel+ maken, of niet?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    geen standard witte pinkers af fabriek (in Europa zeker niet, voor export weet ik niet)
                                    zijpinkers zijn ook niet standard
                                    Nee, waren niet standard. Heb ik er opgezet. Wel vet dacht ik zo.
                                    Brute bak met een brute look. As it should be!

Comment

• ik prefeer de OEM-oranje exemplaren, smaken en kleuren...
                                      2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BenDover Bekijk Berichten
                                        Kijk eens aan voor degene die nog eens terug wil schakelen.
                                        Mijn mooie strakke 900 2.0i Aero op LPG in de aanbieding voor 3400,-!!

of voor nog wat plaatjes... http://photobucket.com/saab900i
                                        Mooi ding, had hem al te koop zien staan. Enkel jammer van de witte pinkers.
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                          Mooi ding, had hem al te koop zien staan. Enkel jammer van de witte pinkers.
                                          Orginele pinkers zijn er bij, maatje!

Comment

Working...
                                          X