Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Spijtig dat ik al voorzien ben
    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten

Spijtig dat ik al voorzien ben
      Geef maar een seintje als je iemand weet. Want t doet pijn hoot deze bak in de verkoop te doen. Net helemaal klaar, maar heb helaas geen plek voor 2 saabjes voor de deur hier in centrum Anvers.

Hij moet naar een liefhebber. Hij heeft al veel van die liefde gehad!

Comment

• Hij is al gespot geweest op saabforum.nl zeker?

Anders moet je hem daar eens voorstellen...
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Tuurlijk... al gedaan, but thanks for tipping!

Comment

• Ben er al een tijdje niet meer gaan kijken eigenlijk daarmee. Ik vind het wat zwak de laatste tijd daar.

Het is niet gemakkelijk om zo'n auto te verkopen hè. Net die juiste persoon tegenkomen... . Maar dat moet toch lukken normaal
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Ben er al een tijdje niet meer gaan kijken eigenlijk daarmee. Ik vind het wat zwak de laatste tijd daar.

Het is niet gemakkelijk om zo'n auto te verkopen hè. Net die juiste persoon tegenkomen... . Maar dat moet toch lukken normaal
              Met deze waanzinige 900 moet dat toch lukken. Ik weet dat ik helemaal gek werd toen ik hem zag.

Comment

Ben er al een tijdje niet meer gaan kijken eigenlijk daarmee. Ik vind het wat zwak de laatste tijd daar.

uiteraard niet gemakkelijk een echte amateur te vinden
                de mijne (177.000km) was een turbo16, volledig in orde behalve de uitgevallen verlichting van het dashbord; ook met nieuwe hemel..
                ik heb hem in Aalst/Erembodegem afgestaan voor 2300euros
                wat de wagen geworden is weet ik niet, want na de levering van mijn cabrio heb ik geen voet meer gedaan bij deze dealer

Comment

• Vanmorgen naast de Port-Arthurlaan in Gent een prachtige kers-bordeaux 900S zien staan. echt waanzinnig mooi...
                  zo iets, maar donkerder metallic

Comment

• iemand die toevallig foto's weet staan van een 9-3 met de 3-spoke double evo's?
                    2015 BMW F11 520dA
                    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      iemand die toevallig foto's weet staan van een 9-3 met de 3-spoke double evo's?
                      euhm... moersleutel in de hand enzo...?

edit: oops, nu lees ik pas dat het over foto's gaat? ;-)

Comment

• Hey, jullie zitten hier wel mooi te praten over saab 900..
                        Ok, dat is echt een mooi model, maar de sonett, dat is toch de droom van iedere Saab fanaat, dan maakt het niet uit of het een 1, 2 of 3 is!!
                        m.a.w. Ik wil een sonett!!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke_jerre Bekijk Berichten
                          Hey, jullie zitten hier wel mooi te praten over saab 900..
                          Ok, dat is echt een mooi model, maar de sonett, dat is toch de droom van iedere Saab fanaat, dan maakt het niet uit of het een 1, 2 of 3 is!!
                          m.a.w. Ik wil een sonett!!!
                          Bwa toch liever een 900 Turbo ofzo
                          Sonett is wel een leuk ding, maar niet bruut genoeg, ik wil een turbo Saab met een turbogat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                            Sonett is wel een leuk ding, maar niet bruut genoeg, ik wil een turbo Saab met een turbogat

I
                            I
                            I
                            \/

Comment

Ja, da is wel waar!
                              ma ne tweetakt sonett, da is toch net een ander paar mouwen.
                              Van de geur alleen begin ik al te droomen!

Comment

• Mailtje gekregen van Saab.

Geachte Saabist,

U heeft ons waarschijnlijk altijd al als een uitzonderlijk, zelfs origineel merk beschouwd.
                                Al van bij het begin, in een tijdperk waarin discrete Zweedse ingenieurs ervan overtuigd waren dat een auto beter zou zijn indien hij als vliegtuig werd ontworpen, hadden wij de aangeboren neiging om af te wijken van begane paden.

Aangedreven door een vreemde mix van eenvoud en optimisme, hebben wij steeds onze eigen weg uitgestippeld.

Vandaag hebben wij een nieuw doel voor ogen : onafhankelijkheid.

Enkele weken geleden onthulde het moederbedrijf, General Motors, een reorganisatieplan dat in grote lijnen de herstructurering van de groep beschreef. In dit plan, maakte GM duidelijk dat ze de nodige maatregelen zouden nemen om Saab Automobile AB in staat te stellen een autonome onderneming te worden.

Door de jaren heen, kende Saab verschillende eigenaars. Onlangs werd een eerste stap genomen in de richting van onafhankelijkheid. Een Zweedse rechtbank gaf namelijk de toelating aan Saab Automobile AB om een procedure tot reorganisatie in gang te zetten met als doel het vormen van een geheel onafhankelijke entiteit. Deze procedure laat Saab toe haar activiteiten verder te zetten terwijl ze toch kan onderzoeken wat de verschillende mogelijkheden zijn van een partnership met nieuwe investeerders.
                                De normale activiteiten worden op geen enkele wijze beïnvloed door deze herstructurering.

Voor een Saab eigenaar betekent dit dat er niets verandert.
                                Alle waarborgen op Saab wagens blijven behouden. De garantie op nieuwe wagens en de beschikbaarheid van wisselstukken en accessoires blijven eveneens gedekt door GM.

Wat ons betreft, kunnen we stellen dat we enthousiast zijn over de opportuniteit die de toekomst ons biedt.
                                Tijdens deze periode van reorganisatie blijft uw Saab verdeler, meer dan ooit zelfs, ter uwe beschikking.

Wij danken u voor uw vertrouwen.

Jacques P. Beherman
                                Afgevaardigd bestuurder

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                  Mailtje gekregen van Saab.

ook gekregen...
                                  ik vind het een beetje zielig
                                  niet echt van aard om de klanten gerust te stellen
                                  in mei is er bij Saab geen centen meer om de produktie verder te zetten als er intussen geen witte ridder verschijnt
                                  anders zit ik (echt) met een "instant" oldtimer van geen vier jaar oud
                                  mij niet gelaten, ik ga dood voor hij versleten is....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
                                    ook gekregen...
                                    ik vind het een beetje zielig
                                    niet echt van aard om de klanten gerust te stellen
                                    in mei is er bij Saab geen centen meer om de produktie verder te zetten als er intussen geen witte ridder verschijnt
                                    anders zit ik (echt) met een "instant" oldtimer van geen vier jaar oud
                                    mij niet gelaten, ik ga dood voor hij versleten is....
                                    Saab gaat blijven bestaan! daar zorg ik desnoods wel voor!
                                    als we nu is een vaste voettocht organiseren om geld in te zamelen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door ikke_jerre Bekijk Berichten
                                      Saab gaat blijven bestaan! daar zorg ik desnoods wel voor!
                                      als we nu is een vaste voettocht organiseren om geld in te zamelen?
                                      Als we nu om in het thema te blijven eens gewoon een grote Saabtoertocht maken wandelen gaat zo traag en vraagt energie

Comment

• Ik heb gehoord dat de nieuwe investeerder een zekere S. Trech is.

Comment

Als we nu om in het thema te blijven eens gewoon een grote Saabtoertocht maken wandelen gaat zo traag en vraagt energie
                                          voor mij ok, ik doe mee..

Comment

Working...
                                          X