Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geef maar een seintje als je iemand weet. Want t doet pijn hoot deze bak in de verkoop te doen. Net helemaal klaar, maar heb helaas geen plek voor 2 saabjes voor de deur hier in centrum Anvers.
Hij moet naar een liefhebber. Hij heeft al veel van die liefde gehad!
Ben er al een tijdje niet meer gaan kijken eigenlijk daarmee. Ik vind het wat zwak de laatste tijd daar.
Het is niet gemakkelijk om zo'n auto te verkopen hè. Net die juiste persoon tegenkomen... . Maar dat moet toch lukken normaal
uiteraard niet gemakkelijk een echte amateur te vinden
de mijne (177.000km) was een turbo16, volledig in orde behalve de uitgevallen verlichting van het dashbord; ook met nieuwe hemel..
ik heb hem in Aalst/Erembodegem afgestaan voor 2300euros
wat de wagen geworden is weet ik niet, want na de levering van mijn cabrio heb ik geen voet meer gedaan bij deze dealer
Hey, jullie zitten hier wel mooi te praten over saab 900..
Ok, dat is echt een mooi model, maar de sonett, dat is toch de droom van iedere Saab fanaat, dan maakt het niet uit of het een 1, 2 of 3 is!!
m.a.w. Ik wil een sonett!!!
Hey, jullie zitten hier wel mooi te praten over saab 900..
Ok, dat is echt een mooi model, maar de sonett, dat is toch de droom van iedere Saab fanaat, dan maakt het niet uit of het een 1, 2 of 3 is!!
m.a.w. Ik wil een sonett!!!
Bwa toch liever een 900 Turbo ofzo
Sonett is wel een leuk ding, maar niet bruut genoeg, ik wil een turbo Saab met een turbogat
U heeft ons waarschijnlijk altijd al als een uitzonderlijk, zelfs origineel merk beschouwd.
Al van bij het begin, in een tijdperk waarin discrete Zweedse ingenieurs ervan overtuigd waren dat een auto beter zou zijn indien hij als vliegtuig werd ontworpen, hadden wij de aangeboren neiging om af te wijken van begane paden.
Aangedreven door een vreemde mix van eenvoud en optimisme, hebben wij steeds onze eigen weg uitgestippeld.
Vandaag hebben wij een nieuw doel voor ogen : onafhankelijkheid.
Enkele weken geleden onthulde het moederbedrijf, General Motors, een reorganisatieplan dat in grote lijnen de herstructurering van de groep beschreef. In dit plan, maakte GM duidelijk dat ze de nodige maatregelen zouden nemen om Saab Automobile AB in staat te stellen een autonome onderneming te worden.
Door de jaren heen, kende Saab verschillende eigenaars. Onlangs werd een eerste stap genomen in de richting van onafhankelijkheid. Een Zweedse rechtbank gaf namelijk de toelating aan Saab Automobile AB om een procedure tot reorganisatie in gang te zetten met als doel het vormen van een geheel onafhankelijke entiteit. Deze procedure laat Saab toe haar activiteiten verder te zetten terwijl ze toch kan onderzoeken wat de verschillende mogelijkheden zijn van een partnership met nieuwe investeerders.
De normale activiteiten worden op geen enkele wijze beïnvloed door deze herstructurering.
Voor een Saab eigenaar betekent dit dat er niets verandert.
Alle waarborgen op Saab wagens blijven behouden. De garantie op nieuwe wagens en de beschikbaarheid van wisselstukken en accessoires blijven eveneens gedekt door GM.
Wat ons betreft, kunnen we stellen dat we enthousiast zijn over de opportuniteit die de toekomst ons biedt.
Tijdens deze periode van reorganisatie blijft uw Saab verdeler, meer dan ooit zelfs, ter uwe beschikking.
ook gekregen...
ik vind het een beetje zielig
niet echt van aard om de klanten gerust te stellen
in mei is er bij Saab geen centen meer om de produktie verder te zetten als er intussen geen witte ridder verschijnt
anders zit ik (echt) met een "instant" oldtimer van geen vier jaar oud
mij niet gelaten, ik ga dood voor hij versleten is....
ook gekregen...
ik vind het een beetje zielig
niet echt van aard om de klanten gerust te stellen
in mei is er bij Saab geen centen meer om de produktie verder te zetten als er intussen geen witte ridder verschijnt
anders zit ik (echt) met een "instant" oldtimer van geen vier jaar oud
mij niet gelaten, ik ga dood voor hij versleten is....
Saab gaat blijven bestaan! daar zorg ik desnoods wel voor!
als we nu is een vaste voettocht organiseren om geld in te zamelen?
Comment