Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• (heel) Klein zoontje ?

Comment

• Groot voor zes jaar...

Comment

• Ewelja, nog jong dus

Ik denk dat ik toen ik die foto's heb getrokken samen met u gekart heb.

Kan het dat hij toen de eerste keer aan het rijden was na een keer dat hij uit zijn kart gevlogen was ? Dat was wat die van de karting tegen ons had gezegt toen

Comment

• Dat is hem...vorige week is hij een ganse week op stage geweest en alles vlot beter, met tijden vooraan in de veertig en heb moeite om hem te volgen....

Comment

• Nice.

Dan heb ik u dus een paar keer voorbijgereden toen. Maar toen reden jullie op het gemakske, dusja..
            Kweet niet meer wat mijn tijd was daar ..

Comment

• Staat me iets van voor, is een paar weken geleden op een woensdag. Meestal zijn we daar woensdag en zondag Uit de buurt en kom je er vaak ?

Comment

• Ben van Lokeren. En kom er niet zo veel nee. Kga soms ook eens naar wilrijk. En mijn heb niet zo'n goeie rug, dus kan het ook niet teveel doen. spijtig wel ...

Comment

• Dat is idd niet zo goed voor de rug, laat maar weten wanneer je er eens bent dan kunnen we een goei pint pakken, dat is iets beter voor de rug

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten

Damn hoe bruut
                    2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door XFREAKX Bekijk Berichten
                      Yep, dit is hij iets groter
                      De Zuiderpoort in Gent? Ik heb hem dan al eens op exact dezelfde locatie gespot dan.

Dikke ketel !

Comment

• Lekker ! http://www.2dehands.be/saab-9-3-se-c...de=tk&start=21

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Amai ja, zalig kleur ook. Ik vind het dashboard met houten inleg wel nog iets mooier. Ooit wil ik er zo eentje
                          Denk dat deze toch nog wel minstens €12 000 zal kosten, nee?

Comment

• Zoiets, al zou ik hem toch maar willen voor 10 000.

Comment

• vooral nog eens interessante velgen...

Comment

De Zuiderpoort in Gent? Ik heb hem dan al eens op exact dezelfde locatie gespot dan.

Dikke ketel !
                                tof ! een dergelijk nummer kan je ook omdraaien in XXX-999

Comment

Waarom staat er eigenlijk "Viggen" in de titel. Hij mist de velgen, zetels,logo's... Voor de rest een mooi ding!
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Waarom staat er eigenlijk "Viggen" in de titel. Hij mist de velgen, zetels,logo's... Voor de rest een mooi ding!
                                    En volgens mij ook de motor. 't Is een 110kw dus, dacht ik, een 150 pk 2.0 LPT terwijl de viggen, dacht ik, een 2.3 HPT had (ruwweg 230pk).

Bovendien kwam de viggen, wederom dacht ik, enkel in een felblauw en een funky (monte carlo ?) geel.

't Is een saab, maar de "viggen" vermelding lijkt mij vooral wishful thinking te zijn.

Comment

• Ja idd, had de ad niet gelezen. De Viggen was ook in andere kleuren verkrijgbaar. Heb toch zeker al eens een zwarte gezien. Zou ik eens moeten opzoeken...
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Viggen
                                        American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                          Heb een mailtje verzonden waarom dit een Viggen zou zijn, eens benieuwd.

Comment

Working...
                                          X