Mijne mag weg voor 5750€, zo mee te nemen. Ik ben het wat beu aan het worden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Gregoryjoseph Bekijk BerichtenMijne mag weg voor 5750€, zo mee te nemen. Ik ben het wat beu aan het worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichteniets te veel km , imho te duurOorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenvind ik ook duur voor <180k kmOorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenIk zag hem gisteren op kapaza, prachtig ding en zeker niet te duurOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenWat veel km's naar m'n goesting
Ik zou liever wat opleggen voor eentje met minder km's. Maar sport sedans zijn zalig, zeker de Aero's
Ik vergeet nooit dat ritje in Winter's 9-3SS Aero, massa's turbopower (was nog standaard), wat wielspin en drama als het gevraagd wordt, en superstrak en hard door bochten. Zalig!
Dromen mag ehOorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenOok al zien staan, ik zag die hier regelmatig bij ons in de buurt rondrijden. Indrukwekkende velgen .
Het zijn zo goed als allemaal snelwegkilometers. Afkomstig van een Saab freak die zich nu een Turbo X heeft gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk BerichtenAllé Walter!Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenja als Walter nu niet toehapt begrijp ik het ook nietOorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGo Wouter!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenPrijs vindt ik nog ok, incl. 1 jaar garantie.
Het zijn zo goed als allemaal snelwegkilometers. Afkomstig van een Saab freak die zich nu een Turbo X heeft gekocht.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwatafack straks moet ik de mijne echt nog verkopen2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenPrijs vindt ik nog ok, incl. 1 jaar garantie.
Mja dan nog, ik kan er niet mee leven op nog zo'n nieuw model
Maar tis u geld hé, als je maar een Saab koopt
Welke interesseert u op deze moment het meest? En ga je de 900 houden, of vervangt de nieuwe Saab de Mégane en de 900?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenZalig, er zijn nog echte lovers van de nieuwe modellen ook
Mja dan nog, ik kan er niet mee leven op nog zo'n nieuw model
Maar tis u geld hé, als je maar een Saab koopt
Welke interesseert u op deze moment het meest? En ga je de 900 houden, of vervangt de nieuwe Saab de Mégane en de 900?
Mijn 900 ga ik voorlopig houden, zo lang daar geen grote kosten aan komen. Tenzij me daar iemand veel geld voor geeft. Wat zou die eigenlijk nog waard zijn?
De Mégane zou ik graag buiten hebben. Die auto boeit me niet meer, bovendien 6 jaar met dezelfde auto rijden als autoliefhebber is lang. Als vervanger zal het een zo goed als zeker een 9-3 2.0 lpt worden. Dat lijkt me ideaal. Een leuke motor, met een redelijke kostprijs voor dagelijks gebruik!
Ik weet nu ook waarom die 9-3 2.2 diesel zo snel optrok, blijkbaar is er een defect aan de turbo waardoor die bijna constant werkt. Ik vond dat ding al snel voor zijn 125pk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenDie 9-3 Hirsch zowiezo niet, als je de inschrijvingtaks nog bij de aankoopprijs rekent ga ik zowiezo buiten budget. Bovendien zullen slijtagekosten aan die auto niet mals zijn. 252pk op de voorwielen, ik wil niet weten om de hoeveel km je dan 19" bandjes moet kopen.
Mijn 900 ga ik voorlopig houden, zo lang daar geen grote kosten aan komen. Tenzij me daar iemand veel geld voor geeft. Wat zou die eigenlijk nog waard zijn?
De Mégane zou ik graag buiten hebben. Die auto boeit me niet meer, bovendien 6 jaar met dezelfde auto rijden als autoliefhebber is lang. Als vervanger zal het een zo goed als zeker een 9-3 2.0 lpt worden. Dat lijkt me ideaal. Een leuke motor, met een redelijke kostprijs voor dagelijks gebruik!
Ik weet nu ook waarom die 9-3 2.2 diesel zo snel optrok, blijkbaar is er een defect aan de turbo waardoor die bijna constant werkt. Ik vond dat ding al snel voor zijn 125pk.
Leuk dat je de 900 nog gaat bijhouden, het zou zonde zijn zo'n goed exemplaar weg te doen (enkel jammer dat het geen S of Turbo is natuurlijk). Die zit rond de 200.000km zeker? Ik gok iets van een 2200euro ofzo? Ga je dan voor een og 9-3 of een SS? Die lpt's zijn idd zalig, lekker soepel, duw in de rug en gemakkelijk up te graden.
Haha wat een zalig defect aan die 2.2 TID
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenO ja, ik heb zin in een Scandinavische meet'n'greet in de loop van de maand mei ofzo . Nog interesse?
Comment
-
iemand een idee over de hoeveelheid bandenspanning? in m'n deur staat voor de standaard 195/60/15'ers 2.2 bar (onbeladen), maar nu ik met 225/45/17 zit, weet ik het niet echt... boekje en de WIS vind ik ook niks terug voor mijn maten (WIS gaat maar tot 205/50/16(2.3 bar)). voor 't moment heb ik er 2.3 op gezet...2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Ja ik heb ook wel zin! Met Volvo erbij ofwat?
Comment
-
Comment