Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hallo Tom, welkom!
Is het de bedoeling dat er een foto in je post staat? Ik zie niets staan, maar ben wel benieuwd naar je 9-5, ziet er veelbelovend uit als ik je avatar zie.
krijg men foto's van men saabke 95hirch er ni op (ligt wss aan mij, ben hier ng nieuw)
mss vlug ff kijke op netlog -> tom_kovacs
Damn lekkere 9-5 idd, zeker zo'n prefacelift is een tijdloze auto
Gloeiende turbo? Very nice
Wat zijn de specs?
tis dus een lekkere 2.3turbo me enkele kleine ingrepen zoals andere(grotere) turbo? grotere injectors ed,,,,
is nu begrenst op 285pk en een koppel van 415nm zalig he, maar kan mits aanpassing ecu verhoogt worden --> dan gaan men bandjes ng minder lang mee
en da turboke heeft ng warmer gesaan dan op deze foto
tis dus een lekkere 2.3turbo me enkele kleine ingrepen zoals andere(grotere) turbo? grotere injectors ed,,,,
is nu begrenst op 285pk en een koppel van 415nm zalig he, maar kan mits aanpassing ecu verhoogt worden --> dan gaan men bandjes ng minder lang mee
en da turboke heeft ng warmer gesaan dan op deze foto
Wow super
(Nog) geen chip dus? Miljaar dat ding moet vliegen! Hoe zit het qua tractie? Onderstuur a volonté zekers?
Wow super
(Nog) geen chip dus? Miljaar dat ding moet vliegen! Hoe zit het qua tractie? Onderstuur a volonté zekers?
ja idd gemakkelijk onderstuur, maar een viteske hoger en dan ga da maar dan ge ge al vliege dus de bandes en boetes
word ge wel allemaal rap gewoon ze, dus binnekort tijd voor ng wa upgrades mss???
Comment