Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
    Nu je 't zegt!

serieus hé.
    had beest vroeger geen 9-5 ofzo?
    wimoptiek.be op

Comment

• beest mag van mij part terug met zijn

gaan rijden.
      2015 BMW F11 520dA
      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McClane Bekijk Berichten
        Topictitel schrijft Saab-Lovers. Als je hier komt stoken blijf je hier beter weg.

Desbetreffende berichten werden verwijderd.
        Stel je eens niet aan en dat geldt ook voor hans.

Zo erg/irritant/... was het niet wat hij zei.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wisali Bekijk Berichten
          ik zie nu pas dat er een bmw in je avatar staat. dacht altijd aan een 9-5 break.
          Idem

Comment

• ja papa timo.

om vooral ontopic te blijven:

lekkere cabrio! http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1756...niversary.html
            2015 BMW F11 520dA

Comment

• nu mis ik de onze al, heb er juist niet zelf mee kunnen rijde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                ja papa timo.

om vooral ontopic te blijven:

lekkere cabrio! http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1756...niversary.html
                bij dit model zou ik wel direct de doorlopende band tussen de lichten achteraan bestellen. zoveel knapper dan.
                wimoptiek.be op

Comment

bij dit model zou ik wel direct de doorlopende band tussen de lichten achteraan bestellen. zoveel knapper dan.
                  de doorlopende band is bij de voorloper, de 900 he de 9-3 heeft dit niet...
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

• 900 classic is de enige ware liefde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                      de doorlopende band is bij de voorloper, de 900 he de 9-3 heeft dit niet...
                      ach idd. maar zou dat niet passen? komt zoveel sportiever over. zeker op een gele. wel de nummerplaat wat verhangen dan.
                      wimoptiek.be op

Comment

ach idd. maar zou dat niet passen? komt zoveel sportiever over. zeker op een gele. wel de nummerplaat wat verhangen dan.
                        Vandaag een gele 9-3 cabrio te koop zien staan, maar ik weet niet meer waar.

Ik elk geval dicht bij den Senne, bij Saab in Lier staat een knappe 900 classic cabrio te koop. Btw, Senne, is die cabrio van uw kameraad al verkocht?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          Vandaag een gele 9-3 cabrio te koop zien staan, maar ik weet niet meer waar.

Ik elk geval dicht bij den Senne, bij Saab in Lier staat een knappe 900 classic cabrio te koop. Btw, Senne, is die cabrio van uw kameraad al verkocht?
                          Ik zal mijn ogen open houden voor die 9-3 (maar dat doe ik zowiezo al hoor)
                          Die cabrio is nog niet verkocht nee, er is wel interesse, maar prijs is te hoog, ik denk dat hij het begint te beseffen stilaan

Comment

• De nieuwe eigenaar van Saab: Fiat, Geely of bank

Het aantal potentiële investeerders in Saab is gereduceerd tot drie. Volgens de Zweedse krant Göteborgs Tidning maken alleen Fiat, Geely en een onbekende Duitse bank nog een kans.
                            Een bron binnen de huidige Saab-eigenaar General Motors heeft de identiteit onthuld van de mogelijke Saab-investeerders. De Chinese autobouwer Geely is klaar om een bod uit te brengen, maar General Motors' CEO Fritz Henderson staat afkerig tegenover Chinese concurrentie. Hij weigert het bod te aanvaarden.
                            Overnamekandidaat nummer twee is het Italiaanse Fiat. Dat gaf al openlijk toe dat het zowel Opel als Saab wil overkopen van GM en integreren in een nieuwe autogroep. Als je ziet hoe Fiat het luxemerk Lancia de afgelopen jaren mishandeld heeft, belooft dat toch weinig goeds voor het merk uit Trollhättan.
                            Een andere optie is een Duitse bank, waarvan de naam nog niet bekend is gemaakt. Toeval of niet, maar de bank die General Motors en Saab momenteel helpt bij de reorganisatie en de zoektocht naar nieuwe investeerders is... Deutsche Bank.
                            Volgens curator Guy Lofalk gaat elk van de drie overnamekandidaten akkoord met het reorganisatieplan van Saab, dat trouwens ook de verhuis van de productie van de Saab 9-5 van de Opel-fabriek in Rüsselsheim naar Trollhättan in Zweden zou omvatten.
                            Lofalk hoopt de komende dagen Saabs 700 schuldeisers te overtuigen om 75 procent van de 10,6 miljard kroon schulden (zo'n 900 miljoen euro) af te schrijven. Hij verwacht een akkoord met één van de drie mogelijke investeerders tegen begin juni. Een opvallende naam bij de partijen die afvielen, is de Zweedse sportwagenbouwer Koenigsegg. (www.autoscoops.eu)

Comment

• Ik heb er geen goed gevoel bij
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Kameraad van me zoekt een wagen, rijdt nu met een 206 maar zoekt iets ruims (gezinsuitbreiding) en betrouwbaars om nog ff mee te bollen, hoeft geen diesel te zijn, budget max 5000eur.

Lijkt dit betrouwbaar ? Prijs zit wel goed alleszinds, en een jaar garantie, is dit niet een beetje te mooi om waar te zijn ?

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

• Is op het eerste zicht niets mis mee. Is zelfs al een facelift zie ik, prijs is zeker ok. Bij een 9-5 wel altijd even laten controleren op "black sludge"
                                  2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
                                    Is op het eerste zicht niets mis mee. Is zelfs al een facelift zie ik, prijs is zeker ok. Bij een 9-5 wel altijd even laten controleren op "black sludge"

Wat is black sludge ?

Comment

• Black sludge krijg je door een slechte carterventilatie. Deze moet oliedampen afvoeren. Als die dampen niet worden afgevoerd vormt er zicht een taaie massa in de motor die de boel om zeep helpt. Ben zelf niet zo technisch om het perfect te begrijpen, laat staan uit te leggen.
                                      Komt meestal voor bij auto's die veel korte afstanden doen of slecht zijnonderhouden.

Is niets dramatich, maar toch wel even de moeite om te laten checken. Better safe then sorry

Voor de rest zijn het zalige auto's. Mijn pa heeft dezelfde maar van '98 en 205.000km. Rijdt ook nog steeds heel fijn. Automaat
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ok, merci voor de info, nu nog vinden hoe ik dat kan (door wie) laten onderzoeken

Comment

• Regio Limburg weet ik wel een goed adres. Anders gewoon bij een garage normaal.
                                          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                          X