Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• carterpan er even afhalen dacht ik...
    2015 BMW F11 520dA
    1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Is op het eerste zicht niets mis mee. Is zelfs al een facelift zie ik, prijs is zeker ok. Bij een 9-5 wel altijd even laten controleren op "black sludge"

Is volgens mij eerste generatie...in dat kleur valt het minder op...
      saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
      saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
      saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
      saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
      saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
      renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
      Porsche 993 (1994)

Comment

• Oew ja je hebt gelijk Saabi, ik was er even niet bij

Hij heeft al de nieuwe logo's maar het gaa thier om een 9-5 en niet een 9-3 hè

Idd de eerste generatie, met 4-trapsautomaat. Niets mis mee overigens
        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• edit: nvm

Comment

• Nope, hetzelfde
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Lol te traag ge-edit (M'n euro viel dat dat er nix mee te maken had).

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                De nieuwe eigenaar van Saab: Fiat, Geely of bank

Het aantal potentiële investeerders in Saab is gereduceerd tot drie. Volgens de Zweedse krant Göteborgs Tidning maken alleen Fiat, Geely en een onbekende Duitse bank nog een kans.
                Een bron binnen de huidige Saab-eigenaar General Motors heeft de identiteit onthuld van de mogelijke Saab-investeerders. De Chinese autobouwer Geely is klaar om een bod uit te brengen, maar General Motors' CEO Fritz Henderson staat afkerig tegenover Chinese concurrentie. Hij weigert het bod te aanvaarden.
                Overnamekandidaat nummer twee is het Italiaanse Fiat. Dat gaf al openlijk toe dat het zowel Opel als Saab wil overkopen van GM en integreren in een nieuwe autogroep. Als je ziet hoe Fiat het luxemerk Lancia de afgelopen jaren mishandeld heeft, belooft dat toch weinig goeds voor het merk uit Trollhättan.
                Een andere optie is een Duitse bank, waarvan de naam nog niet bekend is gemaakt. Toeval of niet, maar de bank die General Motors en Saab momenteel helpt bij de reorganisatie en de zoektocht naar nieuwe investeerders is... Deutsche Bank.
                Volgens curator Guy Lofalk gaat elk van de drie overnamekandidaten akkoord met het reorganisatieplan van Saab, dat trouwens ook de verhuis van de productie van de Saab 9-5 van de Opel-fabriek in Rüsselsheim naar Trollhättan in Zweden zou omvatten.
                Lofalk hoopt de komende dagen Saabs 700 schuldeisers te overtuigen om 75 procent van de 10,6 miljard kroon schulden (zo'n 900 miljoen euro) af te schrijven. Hij verwacht een akkoord met één van de drie mogelijke investeerders tegen begin juni. Een opvallende naam bij de partijen die afvielen, is de Zweedse sportwagenbouwer Koenigsegg. (www.autoscoops.eu)
                Oei
                Geely hoop ik echt dat het niet wordt, als je ziet wat voor scharminkels die maken, Fiat mjaaa maar er zou weer hetzelfde gebeuren als wat GM heeft gedaan, Deutsche bank zou miss nog goed zijn, dat ze geld geven en Saab z'n plan mag trekken
                Spijtig dat Koenigsegg niet door gaat.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door saabi Bekijk Berichten
                  Is volgens mij eerste generatie...in dat kleur valt het minder op...
                  klopt,

Comment

• Best nog een knappe en leuke vervangwagen

Comment

• bah. een diesel.

2015 BMW F11 520dA

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                        bah. een diesel.

Inderdaad.

Ik wil wel eens zo'n 2.3 voelen, hint.

Comment

• je zal teleurgesteld zijn vrees ik

2.0 LPT is de betere optie... minder taksen, sneller en zuiniger.

...spijtig genoeg.
                          2015 BMW F11 520dA

Comment

je zal teleurgesteld zijn vrees ik

2.0 LPT is de betere optie... minder taksen, sneller en zuiniger.

...spijtig genoeg.
                            waarom neem je dan een 2.3?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                              Inderdaad.

Ik wil wel eens zo'n 2.3 voelen, hint.
                              Zoek maar iets met een 2.0FPT .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                waarom neem je dan een 2.3?
                                heb je toch al eens gevraagd en heb ik toch al eens op geantwoord
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

heb je toch al eens gevraagd en heb ik toch al eens op geantwoord
                                  Juist

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                    Zoek maar iets met een 2.0FPT .
                                    Uw 900 had die motor dacht ik he?

Comment

• Op een rijtje

9-2x en 9-7x staan er niet bij
                                      Maar dat zijn ook geen Saabs natuurlijk

Comment

• Veel knapper wordt een 9000 niet imo. Zo'n vroege Turbo met rood interieur

Comment

• Comment

Working...
                                          X