Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Saab heeft écht klasse.

Comment

• Ik vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend. Twijfel.

Comment

• iemand hier ervaring met dumpvalven. zou er op mijn saab 95 1 willen plaatsen maar zit met een luchtmassameter dus turbodruk naar buiten afblazen??????????

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
          Ik vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend. Twijfel.
          Geen goed idee

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch Bekijk Berichten
            iemand hier ervaring met dumpvalven. zou er op mijn saab 95 1 willen plaatsen maar zit met een luchtmassameter dus turbodruk naar buiten afblazen??????????
            Niet zo'n goed idee tenzij je constant met "check engine" wilt rondrijden
            2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• ook nog eens een vraagje: m'n raam van de passagierskant vooraan "kraakt" als je 't dichtdoet, ligt dat aan de rubbers of zo?
              2015 BMW F11 520dA
              1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
                ook nog eens een vraagje: m'n raam van de passagierskant vooraan "kraakt" als je 't dichtdoet, ligt dat aan de rubbers of zo?
                De hefmechanisme die wat vet kan gebruiken?

Comment

• maar 't is pas op 't einde als 't raam bijna dicht is, als het zich dus tussen de rubbers zet...
                  2015 BMW F11 520dA

Comment

Btw, Senne, is die cabrio van uw kameraad al verkocht?
                    Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                    Die cabrio is nog niet verkocht nee, er is wel interesse, maar prijs is te hoog, ik denk dat hij het begint te beseffen stilaan
                    Dat is een EP zeker? Dan is dat een Italiaan?

Comment

Dat is een EP zeker? Dan is dat een Italiaan?
                      Jeeps EP, ik heb die gast al een tijd geleden gevraagd of het import uit Italië is. Hij dacht van niet maar het kan niet anders hé? Italië was toch het enige land waar de "S" "EP" was? Ik heb eens in de papieren geneust (in Italië zijn kilometertellers vaak teruggedraaid naar het schijnt), en het onderhoudsboekje en nog wat papieren waren van een (volgens mij Nederlandse) 9000i
                      Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, maar ik geloof de kilometers wel adhv de staat en het gevoel bij het rijden hoor. Ik zal eens aan z'n moeder vragen hoe het zit, zij zal wel het juiste verhaal hebben. Naar het schijnt hebben ze hem van een verzamelaar gekocht, 6 jaar terug dacht ik. Moeder heeft een A4 Cabrio 2.5TDI gekocht met +200.000 km, echt stom vind ik het
                      Maar de auto moet nu dus echt wel weg denk ik...

Comment

• Ziet er netjes uit, en het is een Turbo met slechts 130.000km, wel wat duur...

Comment

• Zalige 900, met de Aerobumpers van m'n 900 zaliger

Comment

• Is dit nu niet heel goedkoop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten

Direct bellen zou ik zeggen...

Zal je vrij tot zeer snel bij moeten reageren denk ik... Staat er nog maar van deze avond op.

Comment

• verdomme, kan het al niet meer zien

Dit zoekertje is helaas al weer verwijderd. Hieronder een aantal Google advertenties die zoveel mogelijk aansluiten bij jouw zoekopdracht.
                                wat was het?
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

verdomme, kan het al niet meer zien

wat was het?
                                  Een heel goed uitziende 9000 sedan, met ik dacht 2.0 turbo en dik onder de 200.000km voor 1250 euro (dacht ik toch)

Comment

verdomme, kan het al niet meer zien

wat was het?
                                    9000 2.3Turbo dacht ik.

Comment

Ik vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend. Twijfel.
                                      900 Cabrio

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                        Een heel goed uitziende 9000 sedan, met ik dacht 2.0 turbo en dik onder de 200.000km voor 1250 euro (dacht ik toch)
                                        Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                        9000 2.3Turbo dacht ik.
                                        Was een lekkere 9000 2.3 turbo S

Comment

• Deze wordt ook al zeldzaaam - 900 Turbo

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Comment

Working...
                                          X