Saab heeft écht klasse.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend.Twijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend.Twijfel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch Bekijk Berichteniemand hier ervaring met dumpvalven. zou er op mijn saab 95 1 willen plaatsen maar zit met een luchtmassameter dus turbodruk naar buiten afblazen??????????2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenook nog eens een vraagje: m'n raam van de passagierskant vooraan "kraakt" als je 't dichtdoet, ligt dat aan de rubbers of zo?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenBtw, Senne, is die cabrio van uw kameraad al verkocht?Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenDie cabrio is nog niet verkocht nee, er is wel interesse, maar prijs is te hoog, ik denk dat hij het begint te beseffen stilaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenDat is een EP zeker? Dan is dat een Italiaan?
Ik weet niet goed wat ik ervan moet denken, maar ik geloof de kilometers wel adhv de staat en het gevoel bij het rijden hoor. Ik zal eens aan z'n moeder vragen hoe het zit, zij zal wel het juiste verhaal hebben. Naar het schijnt hebben ze hem van een verzamelaar gekocht, 6 jaar terug dacht ik. Moeder heeft een A4 Cabrio 2.5TDI gekocht met +200.000 km, echt stom vind ik het
Maar de auto moet nu dus echt wel weg denk ik...
Comment
-
Ziet er netjes uit, en het is een Turbo met slechts 130.000km, wel wat duur...
Comment
-
Zalige 900, met de Aerobumpers van m'n 900 zaliger
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
Direct bellen zou ik zeggen...
Zal je vrij tot zeer snel bij moeten reageren denk ik... Staat er nog maar van deze avond op.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenverdomme, kan het al niet meer zien
wat was het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenverdomme, kan het al niet meer zien
wat was het?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenIk vraag me af of ik niet beter mijn 900 vervang door een 900 classic cabrio en mijn Mégane behoud, aangezien die zeer moeilijk te verkopen valt. Mijn Saab zal een pak vlotter verkopen. Als ik dan een mooie 900 cabrio S of zelfs turbo in de plaats zet heb ik een leuke en vlotte kar voor in het weekend.Twijfel.
900 Cabrio
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenEen heel goed uitziende 9000 sedan, met ik dacht 2.0 turbo en dik onder de 200.000km voor 1250 euro (dacht ik toch)Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten9000 2.3Turbo dacht ik.
Comment
Comment