Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch Bekijk Berichten
    ey , prachtiga saab!!! wil gwn is ff wat info over die remmen van je, want mijn orginele voldoen al een tijdje ni meer en ben opzoek na andere.
    http://i44.tinypic.com/25ja62a.jpg[/IMG
    ]
    Dit is niet mijn auto hoor, ik postte dit enkel om de verkoopsadvertentie hier te laten zien. Indien het de mijne was, ik zou hem in geen enkel geval verkopen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
      Jij hebt nog zelf tegen mij gezegd dat een stuur vervangen (in een 900) echt supergemakkelijk is
      Slecht argument dus... Je kan toch eens gewoon gaan kijken ook?
      Neen, man, een stuur vervangen is retemoeilijk.

Comment

• ja met die airbag en zo gelukkig is 't nog geen multifunctioneel stuur, anders was je nog 3 dagen langer bezig!
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• Zalig

Comment

• ok die is
            2015 BMW F11 520dA

Comment

Zalig
              Prachtig !!!

Comment

• Veel vetter kan het niet worden.

Comment

• Comment

• saabforum.nl

Comment

• Welke kosten ga je zelf nog hebben stel dat je die Viggen koopt?!

Hij zegt dat hij zelf 5k heeft uitgegeven en als die auto nu in goede staat is dan zul je waarschijnlijk niet zoiets moeten uitgeven maar toch ... zeker als jongere vind ik 5k iets te veel van het goede

Comment

http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1796...00_Cabrio.html
                        Op de foto's nette 900 cabrio voor een mild prijsje, oude nummerplaat geeft me goede hoop. Voor zover ik de uitlaat kan zien vermoed ik dat het een 900S (lpt dus) is
                        het is een 2.1

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                          het is een 2.1
                          Spijtig
                          En hij is al weg ook precies, niet moeilijk met zo'n mild prijsje...

Comment

• Go strets http://www.kapaza.be/Autos/Saab/1800..._2_0i_CSE.html

Comment

Veeel te duur voor een ordinaire 9000. Heeft weinig km's ok maar voor de rest. Voor dat geld koop je een mooie Aero
                              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Facebook
                                Hans just took the "What car brand suits you best?" quiz and the result is You should be driving a Saab.

You are a very artistic person. Others may sometimes refer to you as ,,weird'', ,,eccentric'' or ,,different''. You love style and great art. It's very important for you to be different from others. Driving a car that everyone else has, is a definite no-no for you. You love to be different than everyone around you. But you also like to be able to be fast, if necessary. You will most certainly love a Saab
                                2015 BMW F11 520dA

Comment

Ik koop geen atmo-Saab meer
                                  Maar het ziet er wel een net ding uit. Wel wat duur voor een eenvoudige 9000, moest hij een lpt hebben zag ik deze wel zitten...
                                  Maar zoek voor u eigen eens iets, ik mag waarschijnlijk toch geen oude auto meer

Comment

• Omg ik wil deeeeees

Maar dan met minder km
                                    Een stijlneus 900 Turbo Aero in het zilvergrijs met rood leder

Comment

• De 900EP cabrio van m'n maat z'n moeder staat online, voor 11.500

Blijft een prachtbak, maar ik vrees dat hij er nooit zoveel van gaat krijgen...

Comment

• Ziet er precies nog goed uit hè, weinig km's... . Enkel foute velgen en radio. En zit daar normaal geen lederen stuur in?
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Omg ik wil deeeeees

Maar dan met minder km
                                          Een stijlneus 900 Turbo Aero in het zilvergrijs met rood leder
                                          Ce n'est pas blue, mon vieux!
                                          Aan't veranderen?
                                          Beetje werk aan zie ik wel...

Comment

Working...
                                          X