Oorspronkelijk geplaatst door tomhirsch
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenJij hebt nog zelf tegen mij gezegd dat een stuur vervangen (in een 900) echt supergemakkelijk is
Slecht argument dus... Je kan toch eens gewoon gaan kijken ook?
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/Saab/1796...00_Cabrio.html
Op de foto's nette 900 cabrio voor een mild prijsje, oude nummerplaat geeft me goede hoop. Voor zover ik de uitlaat kan zien vermoed ik dat het een 900S (lpt dus) is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichtenhet is een 2.1
En hij is al weg ook precies, niet moeilijk met zo'n mild prijsje...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door FacebookHans just took the "What car brand suits you best?" quiz and the result is You should be driving a Saab.
You are a very artistic person. Others may sometimes refer to you as ,,weird'', ,,eccentric'' or ,,different''. You love style and great art. It's very important for you to be different from others. Driving a car that everyone else has, is a definite no-no for you. You love to be different than everyone around you. But you also like to be able to be fast, if necessary. You will most certainly love a Saab2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
Maar het ziet er wel een net ding uit. Wel wat duur voor een eenvoudige 9000, moest hij een lpt hebben zag ik deze wel zitten...
Maar zoek voor u eigen eens iets, ik mag waarschijnlijk toch geen oude auto meer
Comment
-
Omg ik wil deeeeees
Maar dan met minder km
Een stijlneus 900 Turbo Aero in het zilvergrijs met rood leder
Comment
-
De 900EP cabrio van m'n maat z'n moeder staat online, voor 11.500
Blijft een prachtbak, maar ik vrees dat hij er nooit zoveel van gaat krijgen...
Comment
-
Ziet er precies nog goed uit hè, weinig km's... . Enkel foute velgen en radio. En zit daar normaal geen lederen stuur in?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenOmg ik wil deeeeees
Maar dan met minder km
Een stijlneus 900 Turbo Aero in het zilvergrijs met rood leder
Aan't veranderen?
Beetje werk aan zie ik wel...
Comment
Comment