Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenInderdaad. Dikke bak en tweedehands betaalbaar, I like2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenWordt 9/10 de opvolger van mijn 9000 binnen een jaartje ofzo
Comment
-
Leuke foto's!
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenEn een vette 900 Cab, was er in deze kleur ook niet een Limited Edition?
Edit: Italiaanse import blijkbaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
Vette 9-3 met Hirsch-prulletjes
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenIdd, de 900 Monte Carlo
Paar jaar geleden reed hier in het dorp een gele 9-3 Cab rond (model 99-02)...dat zag er al een heel pak minder knap uit.Zeker in vergelijking met de zwarte Viggen iets verderop
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenSuperzalige uitvoering, die kleur staat prachtig op een 900 Cab
Paar jaar geleden reed hier in het dorp een gele 9-3 Cab rond (model 99-02)...dat zag er al een heel pak minder knap uit.Zeker in vergelijking met de zwarte Viggen iets verderop
Idd, ik heb ook al nieuwere cabrio's (zelfs op het nieuwste model) in het geel gezien en da's heel wat minder, het is niet zo'n warm geel als op de classic.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenDiesel of opnieuw een benzine(+maptun)?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dessel Bekijk BerichtenIndien in goede staat, dealeronderhouden en geen black-sludge: goede prijs lijkt mij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ALexanderGTI Bekijk BerichtenDe niauwe ziett er inderdaad goed uit!
Wel jammer dat op de diesel niet zo een mooie uitlaten staan.
in een saab hoort een benzine.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Iemand? Koop dit
61km
Nog 1 dag te bieden
Troostwijk Veilingen verzorgt online veilingen uit faillissement of vrijwillige verkoop door Europa. Groot aanbod van machines en bedrijfsinventaris.
59km
Ook nog 1 dag
Comment
Comment