Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • heeft er toevallig iemand een 9-3 met sportzetels?
    men ouders hebben dus voor 80% hun keuze laten vallen op de saab 9-3 sporthatch.
    Men vader vindt de sportzetels heel knap met hun bicolor maar heeft wat schrik omdat er mensen zijn die hem dat afgeraden hebben. Sportzetels hebben immers hogere randen en dat zou moeilijker zijn om in- en uit te kruipen.
    Nu heb ik er men twijfels over of de sportzetels van de saab echt hoge randen hebben. (want dat verschilt toch van merk tot merk)

    dus als er iemand een 9-3 heeft met de bicolor sportzetels, mag je gerust eens fotos plaatsen. Tspijtige was dat er in de toonzaal geen enkele stond met die optie daarmee.

    mercikes

    Comment


    • heb eens geocht op google en saab.be en dit is wat ik gevonden heb, op andere sites niks gevonden:


      Comment


      • De randen van de zetels zijn iets hoger natuurlijk om meer zijdelingse steun te bieden, maar veel verschil met de standaardzetels is er niet. Ik zou niet echt inzien waarom deze veel moeilijker zouden zijn om in te stappen. Het zijn geen kuipjes hé, en die zijranden zijn vrij zacht, dus ik zie niet echt een probleem.

        Wij hebben thuis een Saab 9-5 met sportzetels, en ik ervaar toch geen moeilijke instap. Bij een 9³ met de sportzetels heb ik nog maar een paar keer ervaren en ik kan me toch geen moeilijkheden voor ogen krijgen.

        Maar om echt zeker te zijn kun je het toch gewoon gaan testen bij de dealer? Eerst je in de auto met de standaardzetels zetten, stuur en zetel in goede positie zetten. Dan hetzelfde doen bij de auto met de sportzetels. En vervolgens vlak achter elkaar de instap bij beiden doen. Als het dan blijkt dat je vader toch moeilijkheden heeft met de sportzetels, dan moet je voor de standaardzetels gaan. In alle andere gevallen kan ik de sportzetels ten stelligste aanraden!
        The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist

        Comment


        • De sportzetels zitten zalig en steunt het lichaam waar het moet en blijft comfortabel voor lange ritten, ik ondervin geen hinder met het in en uitstappen. Deze optie is een aanrader.
          ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

          Comment


          • Mooie wagens die 9-3, zou een heel grote kans maken als opvolger van de huidige

            Eventjes op autozone gekeken en zag daar deze staan

            http://www.autozone.be/col/auto/gg/p...n=false&pCss=0

            Ik wist niet dat die maar zoveel kostten op de tweedehandsmarkt

            Grtz
            Mini Cooper D & Citroën Berlingo (LV)

            Comment


            • m'n enige foto van onze vorige wagen met sportzetels (saab 9.3), zaten wel goed, maar niets in vergelijking met Gti
              Bijgevoegde Bestanden

              Comment


              • prachtig!!

                Comment


                • Comment


                  • Saab 9-1

                    Impressie van de 9-1, zo mag hij nu al bij de dealer staan

                    ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

                    Comment


                    • Doet me denken aan dat pareltje van een 9X
                      nls2000

                      Comment


                      • geshopped met de mini cooper als basis?

                        Comment


                        • Oorspronkelijk geplaatst door Timo
                          geshopped met de mini cooper als basis?
                          Saab is al lang met dat design bezig hoor. Zeker niet op basis van een MINI.
                          nls2000

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door tuscani
                            heeft er toevallig iemand een 9-3 met sportzetels?
                            men ouders hebben dus voor 80% hun keuze laten vallen op de saab 9-3 sporthatch.
                            Men vader vindt de sportzetels heel knap met hun bicolor maar heeft wat schrik omdat er mensen zijn die hem dat afgeraden hebben. Sportzetels hebben immers hogere randen en dat zou moeilijker zijn om in- en uit te kruipen.
                            Nu heb ik er men twijfels over of de sportzetels van de saab echt hoge randen hebben. (want dat verschilt toch van merk tot merk)

                            dus als er iemand een 9-3 heeft met de bicolor sportzetels, mag je gerust eens fotos plaatsen. Tspijtige was dat er in de toonzaal geen enkele stond met die optie daarmee.

                            mercikes
                            Wij hebben thuis een 9³ met sportzetels... Ze zitten idd super. Maar het best toch eens zelf proberen!

                            Comment


                            • lekker die sporthatch in het rood

                              Comment


                              • Hier nog een leuke 9000 gevonden op de site van Maptun:

                                Örebro Sverige
                                Website: www.maptun.com
                                Saab 9000 2.3T 225 Hk
                                Jaar 1998
                                Pk's/koppel: 590PK/ 700 Nm

                                Performance
                                Accelerationstider från "45" lådan

                                * 50-110 km/h 3.31 s
                                * 70-110 km/h 1.88 s
                                * 100-150 km/h 3.40 s
                                * 110-160 km/h 2.97 s
                                * 120-160 km/h 2.40 s
                                * 120-190 km/h 4.50 s


                                * 80-100 MPH 1.95 s
                                * 80-120 MPH 4.29 s

                                * 402 meter (1/4 mile)
                                * 13.05s
                                * 197.4 km/h
                                * Borde gå att få till bättre

                                Engine, gearbox and exhaust system
                                * Maptun individual program
                                * Turbo GT30R
                                * Stålomspunna vatten/oljeledningar till turbo
                                * HKS 50 mm extern wastegate
                                * Grundtryck 1.1 Bar
                                * 276/10.4 Kamaxlar
                                * Maxportad cylinderhuvud
                                * Starkare ventilfjädrar
                                * Modifierat insugningsgrenrör (Anpassat mot toppen)
                                * Extraktor grenrör (Anpassat mot toppen)
                                * 3" Rostfritt främre rör med race katalysator
                                * Rostfritt 3.5" slutrör
                                * 100 mm inloppsrör till turbo
                                * 70mm tryckrör mellan Intercooler och Spjällhus
                                * 60mm Aluminium Intercooler
                                * Special koppling from SPEC, 700 Nm
                                * 750cc spridare
                                * 3 Bars MAP-sensor
                                * HKS racing dumpventil
                                * Ombyggd bränslearmatur med högkapacitet bränslepump
                                * Förbättrad spänningsmatning till bräsnlepump
                                * 9.6mm bränlse ledningar
                                * Russel bränslefilter
                                * Öppet K&N luftfilter 100 mm i innerskärm
                                * Balanserad motor
                                * Avled vevhusventilation med 9-5ans plast nippel (bättre ventilation)

                                * Ny växellåda med utväxling 40
                                * Kulpeenade drev 3an 4an
                                * Nya synkringar
                                * Knäckhylsa utbytt mot fast hylsa
                                * stålomspunnen kopplingsslang

                                * NGK BCR8ES tändstift


                                Chassis
                                * JSS sänknings fjädrar
                                * koni ställbara stötdämpare fram
                                * Bilstein stötdämpare fram
                                * Fjäderbenstag
                                * Gummi bälgar i bakfjädern, kan pumpar upp för styva upp fjädringen bak
                                * Powerflex bakre länkarmsbussningen


                                Tires, rims and breaks
                                * 18" 100+ qualifier
                                * Ebc skivor fram
                                * Sitsade skivor bak
                                * Greenstuff belägg


                                Interior
                                9000 Aero inredning 2 Bars laddtrycksmätare

                                Styling
                                * Vita sidoblinkers
                                * Nät i grillen

                                Stereo
                                * Pioneer CD spelare



                                2002 MX-5 NB 1.6

                                2011 Honda PCX

                                Comment


                                • zalig! die prestaties !

                                  Comment


                                  • Interieur 9-3

                                    Hier het mislukt vernieuwde saab 9-3 interieur, ofdat het definitief is weet ik niet. Geslaagd is het zeker niet!



                                    meer info: http://www.trollhattansaab.net
                                    ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

                                    Comment


                                    • ik zie geen verschil met het vorige, toch geen opvallende. ik ben nooit van geweest van dit interieur maar dat maakt het exterieur des te opvallender/knapper. een rode 9-3 vector

                                      Comment


                                      • n Genève stelde Saab een volledig programma “Performance by Hirschâ€? voor. Het betreft de 9.3 Sport-berline, Sport-Combi (break) en Sport-cabriolet en de 9.5 Sport-berline en Sport-Combi- met de 2.8 Turbo V6. Deze vijf krachtige hoge-prestatie-auto’s zijn boven de Aero-versies te positioneren en worden meteen de topmodellen van Saab. De 9.3 types hebben een vermogen van 275 pk waardoor tegenover de 250 pk sterke Aero een vermogenwinst van tien procent wordt bereikt. Het koppel stijgt van 350 tot 400 Nm. De drie versies zouden nu kunnen worden aangeboden met een prijskaartje van ongeveer € 48.100, 50.000 en 54.600.

                                        De 9.5 Sport-berline en Sport-Combi krijgen een krachtcentrale van 300 pk en 400 Nm onder de motorkap en zouden kunnen worden aangeboden tegen de prijs van € 57.300 en 59.900. Deze prijssetting is een indicatie en is nog te bevestigen.

                                        De Saab-klanten krijgen met deze modellen niet alleen de meerwaarde van de motorisering maar een volledig en omvangrijk pakket van het onderstel en de remmen en enkele exclusieve uitrustingdetails. De waarborg blijft gelijk aan die van de standaardmodellen.

                                        Comment


                                        • nu wat geile pics




                                          Comment

                                          Working...
                                          X