Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zonde, dit is een merk dat ik ga missen, ik leef mee met al de gezinnen die hier door vlak voor kerst en nieuw jaar getroffen worden...

gr remke

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fernand Bekijk Berichten
      Merk met identiteit en karakter is allemaal goed maar als niemand het koopt...
      Tja, ik zit nu al met 3 wagens waarvan er toch 1 tje teveel is geweest. Moest het kunnen, ik zou graag van de meeste merken 1tje of 2 ervan willen en SAAB had er ook zeker bijgeweest.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tulpje and Co Bekijk Berichten
        Echt zonde dat zo'n merk met eigen karakter ermee (moet) ophouden.
        Dat eigen karakter waren ze kwijt nadat GM het opgekocht had.

Comment

• Altijd spijtig dat een merk verdwijnt. Ik heb het altijd mooie wagens gevonden, zeker die van de laatste jaren.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jakkel Bekijk Berichten
            Altijd spijtig dat een merk verdwijnt. Ik heb het altijd mooie wagens gevonden, zeker die van de laatste jaren.
            En dat zijn nu juist de Saab's die ik niet wil hebben.
            Geef mijn maar een echte 900 turbo 16S.

Last edited by ; 19/12/2009, 19:17.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk Berichten
              En dat zijn nu juist de Saab's die ik niet wil hebben.
              Geef mijn maar een echte 900 turbo 16S.

Wauw, mooie Saab.

Enfin, ieder zijn goesting hé.

Comment

• Saab logo.
                Last edited by ; 06/04/2011, 23:12.

Comment

• + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

+ YouTube Video

+ YouTube Video

+ YouTube Video

Comment

• Vorige maandag maakten ze bij Radio 1 nog een mooie storie over Saab.

Saab´s zijn voor rare mensen,spijtiggenoeg zijn het net deze merken die verdwijnen.Eerst Rover nu Saab.

.

Comment

• Doorstart Saab blijft mogelijk

Saab heeft geld Chinese koper al binnen

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Saab in Chinese handen, bleh

Comment

• Of Hollandese:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Spyker blijft moeite doen blijkbaar
                            Heet nieuws moet natuurlijk meteen op Autoblog, maar zo blijven we aan de gang. Na het bericht afgelopen vrijdag dat Spyker en GM er definitief niet uit kwamen wat betreft de Saab-deal, roepen de Hollanders nu ineens dat ze een nieuw aanbod hebben gedaan waarbij de struikelblokken verleden tijd zouden zijn. Make up your mind […]

edit: sorry stond hierboven al, was wat enthousiast.

Comment

• Kijk naar de datums van de artikels en je weet dat ze oud zijn, het is vandaag 20 december.

Het is over en uit met Saab.

Comment

Kijk naar de datums van de artikels en je weet dat ze oud zijn, het is vandaag 20 december.

Het is over en uit met Saab.
                                ????
                                Spyker wil tóch nog even Saab kopen

Gepost op Sunday, 20 December 2009 om 13:28

Comment

Dat eigen karakter waren ze kwijt nadat GM het opgekocht had.
                                  Wel en niet. De typische uiterlijke kenmerken van SAAB zijn zeer zeker gebleven. Ook het interieur is en blijft totaal SAAB. Dit heeft GM mooi weten te houden en te respecteren. Dat diesels en onderstellen met GM producten(Opel) werden gedeeld stoorde mij niet echt eigenlijk. Liever niet dan wel, maar tegenwoordig is dit allemaal te duur geworden en zeker voor een merk die maar 100.000 auto's per jaar bouwt . Enkel de SAAB 9-7 is mij iets teveel Cadillac, maar toch het stoort mij niet echt.

Comment

• Hopen dat het toch nog iets wordt met Spyker. Zou zonde zijn een icoon zien ten onder te gaan. Ik mis Rover al zo, laat staan dat we Saab ook gaan moeten beginnen missen.
                                    2015 Renault Mégane Coupe GTI - Blauw - 1.5 dCI 110 pk

Comment

• Chinese BAIC bekoelt interesse Spyker in Saab niet

De investeringsplannen van het Chinese Beijing Automotive Industry (BAIC) hebben geen invloed op de interesse van sportautofabrikant Spyker Cars in het Zweedse Saab. BAIC kondigde aan de komende drie jaar ruim 3 miljard euro uit te trekken om met nieuwe automodellen marktaandeel te veroveren in binnen- en buitenland. BAIC nam de technologie van de oude Saab-modellen 9-3 en 9-5 over. De techniek van Saab speelt een belangrijke rol in de agressieve groeiplannen van BAIC.

Bod
                                      Spyker is momenteel in onderhandeling over een overname van Saab. Spykertopman Victor Muller liet gisterenavond nog weten dat het hele bedrijf achter het bod op het Zweedse bedrijf staat, ook de aandeelhouders uit Rusland en Abu Dhabi. Moederconcern General Motors wil voor 31 december een oplossing voor Saab.

Opel
                                      De Chinese autobouwers zijn driftig op zoek naar buitenlandse overnamekandidaten. Zo probeerde BAIC eerder dit jaar het Duitse Opel, in bezit van GM, in te lijven. Het Chinese Geely staat op het punt het Zweedse Volvo over te nemen, terwijl Sichuan Tengzhong de terreinwagen Hummer overneemt van GM. (anp/gb) 23/12/09 11u02

bron: www.hln.be (23/12/2009)
                                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Nu lijkt het wel definitief:

2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Working...
                                        X