Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Ben aan het wachten
    2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
    1998 Saab 9-3 TiD (sold)
    1993 Saab 900i aero (sold)

    Comment


    • Mja, 'k krijg hier toch een Fortis&ABN/Amro- of Porsche&VW-gevoel bij, waarbij de overnemer eerst apetrots zijn nieuw overgenomen dochteronderneming voorstelde, maar nadien toch te veel hooi op zijn vork bleek te nemen en ofwel failliet, leeggekocht of zélf overgenomen werd.
      Maar 't is maar een gevoel natuurlijk... misschien zit Spyker, ondanks de geringe afname van hun eigen wagens, financiëel wél in zeer mooie papieren. In 2008 zaten ze toch al met € 25.000.000 verlies, misschien/hopelijk was 2009 beter. Om van Saab terug een winstgevend merk te maken, ga je toch eerst met veel centen moeten smijten om ze technologisch, vooral de 9-3 dan (de nieuwe 9-5 zal wel in orde zijn), terug te laten bijbenen.

      Ik hoop dat 't lukt om het Saab van weleer terug te toveren. Echt.
      Last edited by sibi; 26/01/2010, 19:41.
      Life's too short. Not to. Live it.
      1996 Volvo S40 1.8 Luxury-Line (verkocht)
      2011 Audi A1 1.6 TDI 90pk (end-of-lease)
      2011 Audi A3 1.6 TDI 105pk (aanloopwagen)
      2013 VW Passat 1.6 TDI 105pk BMT Trendline

      Comment


      • zijn blijkbaar problemen met die stream, op saabforum.nl zijn ze ook niet blij
        2015 BMW F11 520dA
        1976 Triumph Spitfire 1500

        Comment




        • zweedse zender
          2015 BMW F11 520dA
          1976 Triumph Spitfire 1500

          Comment


          • beeld op de RTL... nu nog ondertiteling?

            edit: en nu niet meer, man man, wat een geknoei in die regie
            2015 BMW F11 520dA
            1976 Triumph Spitfire 1500

            Comment


            • En het is officieel: http://media.gm.com/content/media/us.../Jan/0126_saab

              2003 Saab 9-5 TiD Hirsched & aeronized
              1998 Saab 9-3 TiD (sold)
              1993 Saab 900i aero (sold)

              Comment


              • saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                Porsche 993 (1994)

                Comment


                • Comment


                  • Toch een beetje reden om te feesten Nu nog afwachten wat ze met Saab in de toekomst van plan zijn.

                    Comment


                    • ik popel om naar de nieuwe 9-5 te gaan kijken me = happy!
                      2015 BMW F11 520dA
                      1976 Triumph Spitfire 1500

                      Comment


                      • morgen al toeterend rondrijden zoals de turken doen als ze gewonnen hebben bij de voetbal?
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

                        Comment


                        • Ben ook blij dat dit merk het overleeft heeft.. Ben benieuwd wat Spyker er mee gaat aanvangen vooral kwa design etc!

                          Comment


                          • Hopelijk wordt het voor Saab geen spijkers op laag water zoeken.
                            Soit, heel goed nieuws dat Saab blijft voortbestaan, ondanks al die mélange van onderdelen hier en daar heeft toch nog altijd zijn eigen imago (wat niet van vb Skoda of Seat kan worden gezegd).

                            Comment


                            • Comment


                              • Oorspronkelijk geplaatst door sibi Bekijk Berichten
                                Mja, 'k krijg hier toch een Fortis&ABN/Amro- of Porsche&VW-gevoel bij, waarbij de overnemer eerst apetrots zijn nieuw overgenomen dochteronderneming voorstelde, maar nadien toch te veel hooi op zijn vork bleek te nemen en ofwel failliet, leeggekocht of zélf overgenomen werd.
                                Maar 't is maar een gevoel natuurlijk... misschien zit Spyker, ondanks de geringe afname van hun eigen wagens, financiëel wél in zeer mooie papieren. In 2008 zaten ze toch al met € 25.000.000 verlies, misschien/hopelijk was 2009 beter. Om van Saab terug een winstgevend merk te maken, ga je toch eerst met veel centen moeten smijten om ze technologisch, vooral de 9-3 dan (de nieuwe 9-5 zal wel in orde zijn), terug te laten bijbenen.

                                Ik hoop dat 't lukt om het Saab van weleer terug te toveren. Echt.
                                Zit Spyker niet in een grotere groep?
                                En absolute cijfers over schulden zeggen niets zonder de rest.

                                Ik ben blij voor Saab, de werknemers en de liefhebbers.

                                Comment


                                • Schitterend.

                                  Comment


                                  • Goed nieuws!

                                    Comment


                                    • Bedankt "Nederland" !!!

                                      Comment


                                      • Zalig! Hopelijk gaan we een mooie toekomst tegemoet met leuke modellen en terug echte Saab's.
                                        1994 Saab 9000 CSE 2.3 LPT FPT
                                        1994 BMW E36 ///M3 3.0 coupé

                                        Comment


                                        • Dat werd tijd. Hopelijk kan Saab vanaf nu ongestoord werken aan zijn wederopstanding met de 9-5 sedan en estate, de 9-4x en ... zo spoedig mogelijk een nieuwe 9-3 en 9-2.

                                          Anderzijds ben ik ook wel wat beducht voor Spyker daar zijzelf constant verlies maken en - als je dat zo een beetje volgt - door Nederlandse analisten niet echt als een stabiel bedrijf worden aanzien.

                                          Soit, hoop doet leven en ik ben blij voor alle saabwerknemers en saabliefhebbers en begin al te dromen van de productieversie van de 9-x air ...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X