aller geilste
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timoen hier het kapotte logo
weet iemand hoe dit komt, lijkt alsof het er is afgekrast of kan dit door een kat komen want die kl*** kat van de buren komt altijd op de auto liggen (we hebben wel een doek op het dak zelf maar hij loopt natuurlijk nog altijd over de motorkap)
Comment
-
Komt vaker voor. Carwach of steenslag kunnen de oorzaak zijn. Gewoon naar de dealer gaan voor een nieuw. Durf niet juist te zeggen wat het kost maar ik gok iets van een 20-30€2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Saab 9-3 Pikes Peak Edition:
2.000cc
750pk @ 8000t/m
800nm @ 6500t/m
0-100 km/h: 2.3 sec.
Retesnel dus
http://video.google.com/videouploadf...2VzIFBlYWs.mpg2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Voila se.
men ouders zijn zopas hun saab gaan afhalen
Al zeg ik het zelf, ze hebben goed gekozen.
1.9 Tid (rode T wil zeggen 150pk)
arc uitvoering
smoke beige buitenkleur
hout inleg, perkament leder, open dak, front cd-lader, dvd gps, inklapbare spiegels, auto airco,alles in koetswerkkleur,....
Buitenkleur gaat opvallend goed samen met het interieurkleurtje. Er was zelfs een klant bij saab deze morgen, die exact dezelfde besteld heeft, na het zien van de onze.
Comment
-
smoke beige
een soort van bruin met paarse schijn.
Wat me wel een beetje stoort is dat er juist een lichte aanpassing geweest is van het dashboard. Waar de verkoper niets over gezegd heeft
stoort nu wel niet want he tis enkel zo'n chromen boordje en dat zou toch niet mooi geweest zijn met de rest.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscanismoke beige
een soort van bruin met paarse schijn.
Wat me wel een beetje stoort is dat er juist een lichte aanpassing geweest is van het dashboard. Waar de verkoper niets over gezegd heeft
stoort nu wel niet want he tis enkel zo'n chromen boordje en dat zou toch niet mooi geweest zijn met de rest.
Hoe hebben je ouders de kleur gekozen, hadden ze die in het echt al gezien of uit een boekje,foto,... ?
Ik zou blij zijn met het 'oude' dashboard, veel mooier dan het nieuwe en is nog orgineel want het nieuwe dashboard zit toch ook in de BLS?
Comment
Comment