Oorspronkelijk geplaatst door walter
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door ames Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk BerichtenMet die kilometerstand is dat er los over. Zelfs al zou het een cabrio zijn, dan zou het nog teveel zijn.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief Bekijk Berichten3-spaaks velgen zijn zo 1994TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door josenjef Bekijk BerichtenZou mooi zijn, maar ik vrees dat er nog andere factoren zoals restwaarde in het nadeel van Saab zullen blijven spelen.
Bij leaseplan 635 euro voor een linear business sport hatch, 130 pk met leer, pilot pack, verwarmde zetels, ...
48 maanden en 40.000 km per jaar. Met vorige motor was dit nog +800 euro per maand voor de 120 pk versie.
Comment
-
En de 9-4x is nu officieel gelanceerd op de Los Angeles autoshow. Allez ja, toch ongeveer
En ik moet eerlijk zeggen: al ben ik zelf niet zo SUV-minded, deze ziet er toch niet verkeerd uit:
foto's van de pre-show viewing
Comment
-
Beste Saab lovers, ik heb mij een 9-5 NG Aero TTiD besteld. Is nu mijn derde 9-5 op rij en mijn vrouw heeft van 1995 tot 2003 met een 900 gereden. Toch wel op weg om een Saabist te worden niwaar...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Car and Driver heeft een lijst samengesteld van de 10 beste design-details in recente auto's. En wie staat er in de lijst? Saab met z'n "hoogtemeter" van de nieuwe 9-5
http://www.caranddriver.com/features/10q4/2011_10best_design_details-10best_cars
Comment
-
-
Comment