Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hoe hebben je ouders de kleur gekozen, hadden ze die in het echt al gezien of uit een boekje,foto,... ?
Ik zou blij zijn met het 'oude' dashboard, veel mooier dan het nieuwe en is nog orgineel want het nieuwe dashboard zit toch ook in de BLS?
volgens staalkaartjes.
Zoveel kleuren heeft saab echter niet, en ik wou een contrasterend kleurtje voor het interieur.
Wat bedoel je juist met BLS?
het dashboard is nu pas (een week geleden) nog eens aangepast. er zit nu een chromen boord rond het volledige dashboard. Stoort me helemaal niet want trekt op niets, maar het is gewoon spijtig dat de verkoper er niets over gezegd heeft.
@rabbit
Geloof het of niet, maar ik ben echt verliefd op die dashboards. toen ik 18 was heb ik eens een maand met een 900 turbo gereden, en dat dashboard is me altijd bijgebleven. Zonder tierlanteintjes en zoveel mogelijk knopjes, meer hoeft dat niet te zijn.
@Japie
automaat moest zowiezo.
wagens die geen automaat hadden vielen af. (zoals de X-type. die vonden ze heel mooi maar het ontbreken van de automaat was de doodsteek)
Vooral de "dubbele" GPS is wel knap.
op de console staat de plattegrond en meedraaiende kaart. Terwijl er juist aan de voorruit een 2° scherm is waar je de "aflopende" pijl hebt. zo wordt je aandacht niet teveel van de baan afgenomen.
op de voorlaatste foto zie je het duidelijk.
Is toch gewoon je gps software, dat ene huisnummer duidt normaal op midden van straat en bij grotere straten kan je met aparte huisnummers werken.
Serieus vervelend vind ik dat en hopelijk niet standaard.
Want op een grote baan (huisnummers van 0 tot 265) kon ik idd een nummer ingeven. maar ikzelf woon in een straat met nummers tot 200, en daar kan ik geen enkele van ingeven. Dit kan tot vervelende situaties komen als je op een baan naar links gaat waar je eigenlijk rechts moest zijn.
saab perst ondertussen in premiere 175 pk uit de 1.9 jtd
dat is in feite gewoon een chip van Hirsch performance
enig 'voordeel' is dat deze wagen direct met de correcte boorddocumenten geleverd wordt (gelijkvormigheidsattest en inschrijvingsbewijs)
Comment