Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Moio mooi, zo zie ik het graag zie!
Mooie 9000 met zalige motor. Nooit aan gedacht om er een maptun stage 1 in te leggen? 245pk met 380 nm?
De 90 blijft ook zeer mooi, hoewel ik daar weinig kennis van heb eigenlijk. Maar je ziet ze minder en minder vaak dus in ere houden die zaak
De 900 ben ik eigenlijk nooit gek van geweest (hoewel ik zelf bijna met hetzelfde modal rij ).
Hoe valt die 2.3i eigenlijk mee?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
De ruitenwisselvloeistof zit denk ik rechts onder (die gele dop). Remvloeistof zit denk ik tussen de twee veerpoten. Op te foto net boven waar "Ecopower" staat. Wit reservoir, zwarte stop.
Je kan het altijd eens vragen op www.saabforum.nl2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door JochenDe ruitenwisselvloeistof zit denk ik rechts onder (die gele dop). Remvloeistof zit denk ik tussen de twee veerpoten. Op te foto net boven waar "Ecopower" staat. Wit reservoir, zwarte stop.
Je kan het altijd eens vragen op www.saabforum.nl
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermannen de koelvloeistof? waar zit deze?
Maar voor de zekerheid kun toch gewoon even in de handleiding kijken?The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
-
Comment
-
Jawel jawel, wel voor ons. Maar alle potjes in die motor zijn dezelfde als in die van ons...
Vanochtend was ik wel foto's aan het trekken van de motor maar de batteryn van men digitale camera vielen uit Daarom heb ik maar een foto van internet geplukt.
dus
ruitenwisservloeistof: rechts onder, gele dop, boven de koplamp.
remvloeistof: witte potje met zwart deksel, "boven" het ecopower.
koelvloeistof: wit doorzichtig potje, gele dop, roze vloeistof, onder de veerpot
juist?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door pietermannruitenwisservloeistof: rechts onder, gele dop, boven de koplamp.
remvloeistof: witte potje met zwart deksel, "boven" het ecopower.
koelvloeistof: wit doorzichtig potje, gele dop, roze vloeistof, onder de veerpot
juist?
EDIT: heb gezien dat het ene van 2004 is
Bij de benzinemotoren is het wel zo dat de koelvloeistof blauw-groen is bij de prefacelift 9-5 modellen (t.e.m. sept 2001), en oranje voor de modellen daarna. Ik weet niet of dit ook geldig is voor de diesel.The greatest trick the devil ever pulled, was convincing the world he didn't exist
Comment
Comment