Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Mooie 9000 met zalige motor. Nooit aan gedacht om er een maptun stage 1 in te leggen? 245pk met 380 nm?
We hebben er al aan gedacht van de turbo druk op te voeren dan zou hij bijna 200 PK leveren.
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
De 90 blijft ook zeer mooi, hoewel ik daar weinig kennis van heb eigenlijk. Maar je ziet ze minder en minder vaak dus in ere houden die zaak
Mijn pa zou hem willen oprijden. We hebben er aan gedacht om hem te houden, maar helaas hebben we geen plaats om hem te houden...
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
Hoe valt die 2.3i eigenlijk mee?
De 2.3 LPT is een aangename vlotte motor. Je voelt de turbo laag in toeren al ingrijpen. De moter werkt ook zeer stil, dat komt door de dubbele balansassen. Het zijn lange versnellingen waardoor je in tweede tot 110 kan doortrekken en in derde tot 180, tot 200 blijft hij vlotjes gaan dan gaat het wat langzamer.
Onze drie Saab's staan op LPG, de 90,900 zijn van mijn vader en de 9000 van mijn broer.
Comment