Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Mijn eerste wagen

hier op de wintervelgen

1963 Land Rover Series IIa
    1994 Mercedes SL320
    2015 Land Rover Discovery SDV6
    2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• 1963 Land Rover Series IIa
      1994 Mercedes SL320
      2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• de velgen om de 93 echt mooi te maken zijn deze, dan is de wagen perfect

alex waarom heb je die eigenlijk weggedaan, ga zelf denk ik ook op zoek naar zo eentje als 1ste wagen

Comment

• Heb 'm weggedaan op 245.000 km
          1994 Mercedes SL320
          2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Timo
            alex waarom heb je die eigenlijk weggedaan, ga zelf denk ik ook op zoek naar zo eentje als 1ste wagen
            Ik had er een ongeval mee gehad ... allez, tis te zeggen: op een koude februaridag had het geijzeld, maar de straten lagen helemaal clean. Ik kom op een parking waar er niet gestrooid was en ik ben in't gat van mijn voorligger gereden: de Saab had geen schade (cfr de foto die in dat weiland genomen is, dat was na 't accident) buiten het breken van dat stootlijstje vooraan.
            De tegenpartij, voorzien van zo'n superdegelijke Japanner -dixit Stefanus- was z'n achterbumper kwijt, z'n koffer ging niet meer toe, achterlichten kapot, trekhaak kapot, achterruit gebarsten, ... hij had voor een paar duizend euro schade.

We hebben dus de verzekering moeten laten tussenkomen en die deed moeilijk over 't feit dat ik achter het stuur zat .. dus moest de verzekering op mijn naam komen, 'k weet nie of ge ervaring hebt met de prijzen die men vraagt voor een 200 pk sterke wagen op 18-jarige leeftijd ?
            dat krijgt ge dus niet verzekerd tegen een acceptabele prijs, vandaar dat hij weg moest ... dan is de Golf in de plaats gekomen
            1994 Mercedes SL320
            2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• was wel een zot ding ... als zich ooit de gelegenheid voordoet koop ik opnieuw zo-ene.
              'k heb daar echt het beest mee uitgehangen en die auto verdroeg alles ... man man, wat een brúút spel ! Dat had niks van rijhulpsystemen ...

Op een vochtige autostrade in víjfde plankgas van 90 tot 120 en ge had garanti wielspin .. gewoon zot

alles moest eraan geloven, in hernemingen was em sneller dan een M3 3.0 of een Lancer Evolution VII, om maar een paar dingen te zeggen ...
              tussen 90 en 170 kon ik in't gat van een 996 Carrera 2 blijven hangen, dat was zaaaaaaaalig ... als ze dan aan de kant gingen en ge kwam voorbij viel hun mond gewoon vierkant open

nadelen: 't zoop als een rus en de meeste camionettes gaan sneller de bocht door
              1994 Mercedes SL320
              2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• als saab binnen een paar jaar met een mooi nieuw model afkomt met RWD of AWD ben ik verkocht

Comment

als saab binnen een paar jaar met een mooi nieuw model afkomt met RWD of AWD ben ik verkocht
                  op rwd zou ik maar niet rekenen in zweden ben je daar niks mee
                  1994 Mercedes SL320
                  2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• hier wel

en ze kunnen gemakkelijk de RWD & AWD van Cadillac gebruiken, aangepast door de saab mensen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                      Mijn eerste wagen

hier op de wintervelgen

Wat waren je zomervelgen dan?
                      nls2000

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nls
                        Wat waren je zomervelgen dan?
                        de optionele "turbine"-velgen, eigenlijk gewoon drie spaken

ik zag ze niet graag maar ze zijn heerlijk authentiek
                        1994 Mercedes SL320
                        2016 Porsche Cayenne GTS

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                          was wel een zot ding ... als zich ooit de gelegenheid voordoet koop ik opnieuw zo-ene.
                          'k heb daar echt het beest mee uitgehangen en die auto verdroeg alles ... man man, wat een brúút spel ! Dat had niks van rijhulpsystemen ...

Op een vochtige autostrade in víjfde plankgas van 90 tot 120 en ge had garanti wielspin .. gewoon zot

alles moest eraan geloven, in hernemingen was em sneller dan een M3 3.0 of een Lancer Evolution VII, om maar een paar dingen te zeggen ...
                          tussen 90 en 170 kon ik in't gat van een 996 Carrera 2 blijven hangen, dat was zaaaaaaaalig ... als ze dan aan de kant gingen en ge kwam voorbij viel hun mond gewoon vierkant open

nadelen: 't zoop als een rus en de meeste camionettes gaan sneller de bocht door
                          zo"n 996 C2 heeft wat ? 320pk ofzo?? en ik veronderstel dat zo'n ding minder weegt dan zo'n saab 9000 toch ook? hoe kan het dan dat je met meer dan 100pk minder en toch meer gewicht een 996 C2 kan volgen tussen 90 en 170?

Comment

• komt door de turbo niet? ze zeggen toch ook dat een 9-5 AERO een ferrari testarossa kan bijhouden?

Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex
                            de optionele "turbine"-velgen, eigenlijk gewoon drie spaken

ik zag ze niet graag maar ze zijn heerlijk authentiek
                            foto want ik weet echt niet wat je bedoelt

Comment

• google is uw vriend

Comment

• ik vind ze wel iets hebben, zeker de onderste!

Comment

• Damn...een saab, ik zou het eigelijk durven kopen. Uiteraard met turbo en dan kan het spelen beginnen

Comment

• jij bent saab niet waardig, sorry! zo'n prachtige bak "rag" je waarschijnlijk kapot

Comment

jij bent saab niet waardig, sorry! zo'n prachtige bak "rag" je waarschijnlijk kapot
                                      wtf

ik zal maar niks zeggen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke
                                        wtf

ik zal maar niks zeggen.

laat me raden.... het heeft iets met zn zus te maken , en iets met raggen?

Comment

jij bent saab niet waardig, sorry! zo'n prachtige bak "rag" je waarschijnlijk kapot
                                          wat voor een antwoord is dat????

Comment

Working...
                                          X