Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
alex waarom heb je die eigenlijk weggedaan, ga zelf denk ik ook op zoek naar zo eentje als 1ste wagen
Ik had er een ongeval mee gehad ... allez, tis te zeggen: op een koude februaridag had het geijzeld, maar de straten lagen helemaal clean. Ik kom op een parking waar er niet gestrooid was en ik ben in't gat van mijn voorligger gereden: de Saab had geen schade (cfr de foto die in dat weiland genomen is, dat was na 't accident) buiten het breken van dat stootlijstje vooraan.
De tegenpartij, voorzien van zo'n superdegelijke Japanner -dixit Stefanus- was z'n achterbumper kwijt, z'n koffer ging niet meer toe, achterlichten kapot, trekhaak kapot, achterruit gebarsten, ... hij had voor een paar duizend euro schade.
We hebben dus de verzekering moeten laten tussenkomen en die deed moeilijk over 't feit dat ik achter het stuur zat .. dus moest de verzekering op mijn naam komen, 'k weet nie of ge ervaring hebt met de prijzen die men vraagt voor een 200 pk sterke wagen op 18-jarige leeftijd ?
dat krijgt ge dus niet verzekerd tegen een acceptabele prijs, vandaar dat hij weg moest ... dan is de Golf in de plaats gekomen
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
was wel een zot ding ... als zich ooit de gelegenheid voordoet koop ik opnieuw zo-ene.
'k heb daar echt het beest mee uitgehangen en die auto verdroeg alles ... man man, wat een brúút spel ! Dat had niks van rijhulpsystemen ...
Op een vochtige autostrade in vÃjfde plankgas van 90 tot 120 en ge had garanti wielspin .. gewoon zot
alles moest eraan geloven, in hernemingen was em sneller dan een M3 3.0 of een Lancer Evolution VII, om maar een paar dingen te zeggen ...
tussen 90 en 170 kon ik in't gat van een 996 Carrera 2 blijven hangen, dat was zaaaaaaaalig ... als ze dan aan de kant gingen en ge kwam voorbij viel hun mond gewoon vierkant open
nadelen: 't zoop als een rus en de meeste camionettes gaan sneller de bocht door
1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
was wel een zot ding ... als zich ooit de gelegenheid voordoet koop ik opnieuw zo-ene.
'k heb daar echt het beest mee uitgehangen en die auto verdroeg alles ... man man, wat een brúút spel ! Dat had niks van rijhulpsystemen ...
Op een vochtige autostrade in vÃjfde plankgas van 90 tot 120 en ge had garanti wielspin .. gewoon zot
alles moest eraan geloven, in hernemingen was em sneller dan een M3 3.0 of een Lancer Evolution VII, om maar een paar dingen te zeggen ... tussen 90 en 170 kon ik in't gat van een 996 Carrera 2 blijven hangen, dat was zaaaaaaaalig ... als ze dan aan de kant gingen en ge kwam voorbij viel hun mond gewoon vierkant open
nadelen: 't zoop als een rus en de meeste camionettes gaan sneller de bocht door
zo"n 996 C2 heeft wat ? 320pk ofzo?? en ik veronderstel dat zo'n ding minder weegt dan zo'n saab 9000 toch ook? hoe kan het dan dat je met meer dan 100pk minder en toch meer gewicht een 996 C2 kan volgen tussen 90 en 170?
Comment