Beter zo maar ik blijf ze echt mislukt vinden...
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Voor het eerst in de geschiedenis staat er ook geen 'SAAB' meer op de grille vooraan. Alsof de ingenieurs willen zeggen, dit is geen Saab maar een GM-ontwerp.
Comment
-
Het was idd wel wennen die chrome neus maar hoe vaker ik hem zie hoe mooier ik het begin te vinde zeker als je hem in het egt ziet, op foto geeft het een goedkope indruk. Ik zal er wel aan moete wennen want binnekort staat er eentje voor ons deur------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------
Comment
-
Weet niet of dit al langs is geweest, maar op de Saabsite kan je je virtueel testpiloot wanen met een 9-3 SS.
Langs hier http://www.saab.be/microsites/pilots...u/index2.shtml naar Test Pilot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo1ste foto: zie ik hier regelmatig rijden (zelfde kleur)
2de foto: prachtig zou perfect zijn met RWD/AWD
Hij heeft iets van een 700pk dacht ik. Zal eens proberen een filmpje te vinden...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzzBlijkbaar kan je ook een testrit boeken voor een 9-7X maar op de belgische site staat dit model niet vermeld...
Klopt dit dan wel?------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------
Comment
-
Zalig ontwerp die aero-x, ik hoop dat de volgende 9-5 er een paar stijlkenmerken van erft!
Btw, ik geloof dat dit de foto's zijn van de Aero-x toen die aan het tankstation stond met een platte batterij! Dit komt uit een artikel van The Sun:
A £600,000 car conked out on its FIRST public outing. The Saab Aero X was en route to the British Motor Show in London when its battery packed up as it stopped for eco-friendly bioethanol fuel.
Garage staff pushed the car off a forecourt in Weston-super-Mare, Somerset. The 155mph car was restarted with jump leads and put on a trailer.
It was the first time the concept car, with a glass canopy and jet-style “cockpit�, had been seen outside of motor shows.
Saab’s Rebecca Wright said: “The roof has been lifting on and off a lot so the battery was flat.�
Vrij grappig, ne V6 met 400pk maar wel met een zwakke batterij hehe!
Comment
-
-
Die turboschoepen-velgen moeten ze zeker ook overnemen!
Comment
-
Pimp my 9-3
Dit vind ik echt wel heel geslaagd:
Comment
Comment