Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
    Een vraagje voor de kenners en de liefhebbers:
    Ik heb een collega die haar eerste wagen wil kopen. Supercool, ze wilt een SAAB!
    Ik heb dan maar besloten om haar met raad en daad bij te staan, dergelijke initiatieven mogen we niet laten wegebben.
    Kunnen jullie eens even wat helpen, en wat do's en don'ts meegeven?

Budget: tussen de 6 a 8000 euro.
    Eisen: 't moet een mooie zijn.
    En in W-Vl te koop, uiteraard betrouwbaar.
    Jammer genoeg geen cabrio.
    En een benzine, manueel.
    Niet te veel taks en verzekering als het kan, dus een 2.3t wat mijden. Een 2.0 moet haalbaar zijn denk ik. Ze snapt nog niets van BIV en wegenbelasting, die uitleg geef ik haar nog wel als ik concrete voorbeelden heb.
    Liefst aankopen bij een dealer of een zeer betrouwbare via via via. Zeker niet bij een opkoper / handelaar.

Kunnen jullie wat raad geven? Ik had al een pm gestuurd naar NC.002 maar die komt niet zo vaak meer op het forum ....
    Iets verder kijken dan W-Vl?
    Is één van de beste handelaars hier in de streek: http://nl.autoscout24.be/Details.asp...050576&asrc=fa

Comment

• dankje!
      Heb het haar doorgegeven. Ze heeft het (gelukkig) niet voor zilvergrijs, maar als 't een interessante combo is misschien wel te overwegen.

Momenteel zijn we in de eerste schiftingsronde: selectie op basis van foto's en specificaties.

En we hebben al meer criteria gevonden: niet meer dan 150pk, liefst geen zilvergrijs en liefst een 9-3 of een 900. Met meer voorkeur voor een 900 dan de 9-3.

Anders nog tips?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Deze zal je al wel gezien hebben, die voldoet op het eerste gezicht ook aan de criteria (met ruim overschot op het budget):

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Of dezelfde op de dealersite:

Voor die prijs kan je niet sukkelen en wellicht nog een dealergarantie erbij. Als ze 900 prefereert, zal ze wel met hogere kilometerstanden rekening moeten houden (die Saabs normaal zonder problemen zouden moeten aankunnen).

Comment

• mijne maat met z'n nieuwste aanwinst op m'n hof , niet onbekend op dit forum dacht ik .

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Wouter/Walter z'n Saab?
            1982 BMW E28 528i
            2013 BMW F31 318d

2007 VW Polo 1.4 TDI (Sold)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cedra Bekijk Berichten
              Deze zal je al wel gezien hebben, die voldoet op het eerste gezicht ook aan de criteria (met ruim overschot op het budget):

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

Of dezelfde op de dealersite:

Voor die prijs kan je niet sukkelen en wellicht nog een dealergarantie erbij. Als ze 900 prefereert, zal ze wel met hogere kilometerstanden rekening moeten houden (die Saabs normaal zonder problemen zouden moeten aankunnen).
              ja, klopt, heb ik gezien en heb ik haar al doorgegeven. dankjewel.
              Ik ga volgende week eens naar die garage gaan trouwens om de occasies te bekijken, mogelijks gaat ze mee.

Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
              mijne maat met z'n nieuwste aanwinst op m'n hof , niet onbekend op dit forum dacht ik .
              Zoiets zou haar ook wel aanstaan

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                mijne maat met z'n nieuwste aanwinst op m'n hof , niet onbekend op dit forum dacht ik .

mij niet onbekend (ex van m'n broer),

is 't quoten waard
                saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                Porsche 993 (1994)

Comment

• als er zo nog pareltjes te koop staan: let me know!

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Ik blijf er bij dat Muller het pas had moeten kopen nadat de boel eerst failliet verklaard was.
                    In dat geval had hij alleen de bruikbare delen hoeven kopen of gewoon alleen de merknaam Saab.
                    Ik denk dat je nu zo langzamerhand de zeggenschap over de onderneming aan het verliezen ben.

Comment

• Eeens kijken of hier iemand interesse heeft:
                      Mijn nonkel verkoopt zijn saab 95 2.3t (dacht ik toch) se automaat met 170k kms op de teller en is in deftige staat. Wagen is zo goed als compleet: zwart lederen interieur, gps, automaat, houtinleg, metallic kleur, airco....
                      De wagen heeft deze velgen:
                      Wagen wordt verkocht met zomer- en winterbanden. Winterbanden zijn slechts 1 winter gebruikt en nog in zeer goede staat aangezien er zeer weinig mee gereden werd toen.
                      voorbeeld van de kleur:

Alle foto's zijn voorbeeldfoto's!
                      Richtprijs: €4000 is een mooi bod voor hem.
                      Als je interesse hebt of iemand kent die interesse heeft, stuur dan een PM en dan vraag ik gerust duidelijke informatie. Momenteel zit hij met het gedacht om deze bij een opkoper of dergelijke te verkopen en dat zou zonde zijn.

Comment

• kan je toch het aantal kW van deze wagen en exacte aantal cc proberen te weten te komen?
                        Jammer dat het een 9-5 is, en dat hij geen kleur heeft

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Zit hij dan met een paar velgen teveel? Indien zo, welke maat?
                          All'alba vincerò!

Comment

kan je toch het aantal kW van deze wagen en exacte aantal cc proberen te weten te komen?
                            Jammer dat het een 9-5 is, en dat hij geen kleur heeft
                            Ik zal het hier zo snel mogelijk zetten.
                            Waarom is het jammer dat het en 95 is en geen kleur heeft?
                            Oorspronkelijk geplaatst door rouquin Bekijk Berichten
                            Zit hij dan met een paar velgen teveel? Indien zo, welke maat?
                            Winter- en zomerbanden liggen op dezelfde velgen

Comment

• zie eerder, een collega zoekt Saab. Aanvankelijk geen voorkeur, maar ondertussen wel: een 9-3 en liefst geen zilvergrijze.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

zie eerder, een collega zoekt Saab. Aanvankelijk geen voorkeur, maar ondertussen wel: een 9-3 en liefst geen zilvergrijze.

een tweedehands 9-3 zoeken en nog moeilijk doen over het kleur, niet zwaarder dan 150pk,... het is niet dat ze op elke straathoek staan hé.

Comment

• dit is een mooi koopje voor de liefhebbers hier ...

TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
                                    een tweedehands 9-3 zoeken en nog moeilijk doen over het kleur, niet zwaarder dan 150pk,... het is niet dat ze op elke straathoek staan hé.
                                    maar 't mag ook een 900 zijn hoor

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• doe een mooi bod op de mijne en heel misschien verkoop ik hem
                                      2015 BMW F11 520dA
                                      1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• dat wordt moeilijk, ik moet een bod doen in de plaats van m'n collega.
                                        Hoeveel km heb je nu?
                                        Heb nog geen idee of ze een probleem heeft met lpg. Ik hoop van niet, anders probeer ik haar wel te overtuigen. Ben nu in verlof, ik spreek er haar over als ik terug aan 't werk ben.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

maar 't mag ook een 900 zijn hoor
                                          Ook een classic?

Comment

Working...
                                          X