Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• zijn er nu al concrete berichten wanneer de productie terug gestart wordt ?

trouwens voor alle saab liefhebbers, mocht je ooit occasie onderdelen nodig hebben, Crivaco in lovendegem we hebben echt bijna alles liggen zelfs van 900's...
    motorblokken, versnellingsbakken, deuren, etc etc ...ik werk er sinds kort en echt ongelooflijk hoeveel onderdelen wij hebben liggen. dus mocht je iets zoeken PM me maar of contacteer crivaco zelf

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
      zijn er nu al concrete berichten wanneer de productie terug gestart wordt ?

trouwens voor alle saab liefhebbers, mocht je ooit occasie onderdelen nodig hebben, Crivaco in lovendegem we hebben echt bijna alles liggen zelfs van 900's...
      motorblokken, versnellingsbakken, deuren, etc etc ...ik werk er sinds kort en echt ongelooflijk hoeveel onderdelen wij hebben liggen. dus mocht je iets zoeken PM me maar of contacteer crivaco zelf
      Laatste bericht dat ik heb gelezen is dat eind augustus de productie opnieuw wordt opgestart.

Crivaco, ik ben er vaste (gelukkig niet al te vaak) klant. Trouwens één van uw collega's komt hier ook af en toe een kijkje nemen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
        Laatste bericht dat ik heb gelezen is dat eind augustus de productie opnieuw wordt opgestart.

Crivaco, ik ben er vaste (gelukkig niet al te vaak) klant. Trouwens één van uw collega's komt hier ook af en toe een kijkje nemen.
        aha, kga keer moeten rondvragen wie er op het forum zit !

Ik heb saab leren appreciëren sinds ik in de garage werk (niet als mecanicien fzo) ik rij graag met zo'n 9-3 PFL met 150 pk.. da gaat nogal :o woenk !

Comment

zijn er nu al concrete berichten wanneer de productie terug gestart wordt ?

ik had dan enkele jaren geleden bij Crivaco moeten gaan vragen achter
          - een nieuwe hemel voor mijn toenmalige 900T16 : was nergens te vinden en ik hab deze laten opknappen door een garnierder (duur en niet 100% geslaagd...)
          - voor een print voor het dashbord (ook onvindbaar, mijn dashborverlichting was buiten strijd)
          het laatste probleem was de spreekwoordelijke druppel : mijn geliefde 900 heeft plaats gemaakt voor een van vele zwarte cabrios die overal rondrijden
          heb er nog een beetje spijt van... de 900 was iets speciaals, de cabrio... niet zozeer
          binnenkort kan ik hem zelfs aan de straatstenen niet kwijt, wat op zich geen probleem is : de 900 was 17 jaar oud toen ik hem verliet
          oude liefde...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten
            ik had dan enkele jaren geleden bij Crivaco moeten gaan vragen achter
            - een nieuwe hemel voor mijn toenmalige 900T16 : was nergens te vinden en ik hab deze laten opknappen door een garnierder (duur en niet 100% geslaagd...)
            - voor een print voor het dashbord (ook onvindbaar, mijn dashborverlichting was buiten strijd)
            het laatste probleem was de spreekwoordelijke druppel : mijn geliefde 900 heeft plaats gemaakt voor een van vele zwarte cabrios die overal rondrijden
            heb er nog een beetje spijt van... de 900 was iets speciaals, de cabrio... niet zozeer
            binnenkort kan ik hem zelfs aan de straatstenen niet kwijt, wat op zich geen probleem is : de 900 was 17 jaar oud toen ik hem verliet
            oude liefde...
            wat we allemaal liggen hebben weet ik niet zo zeer... maar heb in de bergruimte wel al talloze interieurs zien liggen, deuren, kofferdeksels, motorkappen, veerpoten, spiralen, lichtblokken, kort gezegd : total loss auto's die gedemonteerd worden voor onderdelen

Comment

wat we allemaal liggen hebben weet ik niet zo zeer... maar heb in de bergruimte wel al talloze interieurs zien liggen, deuren, kofferdeksels, motorkappen, veerpoten, spiralen, lichtblokken, kort gezegd : total loss auto's die gedemonteerd worden voor onderdelen

wel, de twee geciteerde onderdelen (indien in goede staat, wat nog te verifiëren is op de afgedankte auto's) zijn veel geld waard, want ze zijn zelfs in Zweden niet te krijgen
              dat waren tere punten van de modellen net voor 1990 : als ik er nog zie hebben ze meestal last van een "hangende" hemel; en rijden met een permanent "black panel" (ook de snelheidsmeter...) is niet tof ;-) (de print heeft de neiging om deels af te branden, en kunnen niet gerepareerd worden; de oorzaak ligt blijkaar op niveau van de dim-schakelaar, die je dus best niet gebruikt)

Comment

• Saab curiosa - en onderdelen beurs. Zondag 11 september 2011

Saab curiosa - en onderdelen beurs.
                Zondag 11 september zijn alle Saab fanaten in Aalst te vinden op onze onderdelendag annex curiosa beurs. Wie nog graag een (of meerdere) tafel(s), van 1,8 meter ter beschikking heeft kan die nog tot 4 September reserveren door 2 Euro over te schrijven per tafel. op de club rekening nr BE60-733-0001010-70 Hier voor krijg je naast de beschikking van de tafel(s) ook nog een drankbonnetje per bestelde tafel. (een reservatie is dus zo goed als gratis als club-lid) Maar ook niet club-leden zijn welkom, zij betalen voor hun eerste tafel 5 Euro, een extra tafel kost ook voor hen 2 Euro. Uiteraard krijgen zij ook een drankbonetje per bestelde tafel. Om organisatorische redenen vragen wij ook om een mailtje te sturen naar redactie@saabclub.be <mailto:redactie@saabclub.be> met de vermelding van de bestelde tafels, dit kan ook op Gsm nr 0499/17 61 43. Hier kan je ook terecht voor vragen en info ivm deze beurs. Place to be: zaal Beukenhof Langestraat 12 9300 Aalst Stand houders vanaf 10 uur Bezoekers vanaf 12 uur Einde is voor zien om 17 uur. Tot dan, Thierry

Comment

• Het klinkt misschien wat parasitair...

Maar... zijn er momenteel eigenlijk koopjes te doen bij de Saab dealer? Ik veronderstel dat ze weinig klandizie zullen hebben...
                  Of is er juist een tekort aan wagens en gaan ze tegen gewone prijzen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door msxx Bekijk Berichten
                    Het klinkt misschien wat parasitair...

Maar... zijn er momenteel eigenlijk koopjes te doen bij de Saab dealer? Ik veronderstel dat ze weinig klandizie zullen hebben...
                    Of is er juist een tekort aan wagens en gaan ze tegen gewone prijzen?
                    Eerder een tekort aan wagens. In Mechelen hebben ze zelfs vorige modeljaren in de etalage moeten zetten, anders was die te leeg. De verkoper hoopte in stilte dat niemand die nieuwe 9-5 uit de toonzaal kocht, want anders had hij een probleem - zijn woorden, niet de mijne.

Comment

• volgens mijn dealer inderdaad een tekort aan wagens gezien de productie staakte...

ik denk wel dat er bij de demo's wel goede zaken te doen zijn...
                      saab 96 (1973)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20654
                      saab 93 tid (1998 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20653 saab VERKOCHT
                      saab 95 estate 2.0t Lpi (2002) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=20650 VERKOCHT
                      saab 93 se 2.0t cabrio (2002)http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47497
                      saab 95 tid vector sportshatch (2006) http://www.autoforum.be/showthread.php?t=42149
                      renault grand espace 2.0 dci (2008 ) http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4792653
                      Porsche 993 (1994)

Comment

• Wat zal er de komende dagen met Saab gebeuren ? Miller moet gewoon tegen de leveranciers en banken zeggen : You will cause what you want to avoid !!!!!! Heb in zelfde schuitje gezeten en banken zijn als hoeren !!

Comment

• ik heb inderdaad een paar koopjes gedaan bij de dealer...

ik wilde van die goedkope handvaten af en dus lederen handvaten steken. de prijs kwam op 360 incl btw excl installatie via de website.

de dealer zei dat ie nog een lederen dashboard had liggen, is natuurlijk ook veel mooier
                          maar ik zag op de website welke prijs die had 650 euros

ik vroeg dan op hoeveel het zou komen voor alles en hij kwam dan met 550 euros met installatie.

ik ben hier wel tevreden over

Comment

• Saab heeft dan toch Chinees geld binnen

Het noodlijdende autobedrijf Saab heeft een deel van een eerder toegezegde lening ontvangen van het Chinese Zhejiang Youngman Lotus Automobile. Dat bevestigde moederbedrijf Swedish Automobile donderdag.

Hoeveel geld het bedrijf heeft ontvangen, wordt niet gezegd. Volgens de Zweedse krant Dagens Industri zou het gaan om bijna 11 miljoen euro, onderdeel van een lening met een waarde van ongeveer 70 miljoen euro.

Saab rekent erop dat Youngman de komende negen dagen meer geld naar het bedrijf zal overmaken. Het bedrijf wil de lening uiteindelijk terugbetalen met de opbrengsten van de investeringen die het in de komende tijd hoopt te ontvangen van Youngman en het Chinese autobedrijf Pang Da. Die hebben toegezegd 245 miljoen euro in Saab te investeren in ruil voor een aanzienlijk belang in het bedrijf. De Chinese autoriteiten moeten nog goedkeuring verlenen voor die deal. Saab verwacht dat dat in de komende weken zal gebeuren.

Bron: http://www.standaard.be/artikel/deta...MF20111013_043

Comment

• Ik wil een auto van dit merk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Yaqub Bekijk Berichten
                                Ik wil een auto van dit merk
                                nen 900 turbo cabrio zeg ik u
                                been there jakob

Comment

• 900 turbo 16v sedan voor mij, liefst eentje van '86-'89 ... zalige kar gewoon

Comment

• gewoon een mooi cabrio'ke plz , ben snel content
                                    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• 9-3x Aero sedan aub

Comment

• aub

AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

ietske goedkoper :

Comment

Working...
                                        X