Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
nu gaan wij zien waar de echte Saab-lovers zijn...
Ononderbroken Saabist sinds 1982 (900GLE, 900T16, 9,3 Cab.) ik zal de mijne niet verkopen (is ook maar 20.000km oud...)
hij zal maar ouder worden naast mijn Spitfire van 1975 (ook een merk dat overkop ging 5 jaar na aankoop ;-(
Comment
-
ik heb 4 jaar erg graag met m'n 9.3 cabrio gereden en had zelfs graag terug een nieuwer type 9.3 cabrio gekocht in de toekomst .
maar nu het merk fini is stopt het ook bij mij , gewoon met het oog op later qua service / wisselstukken , dan ben ik maar geen "echte Saab-lover" ...TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Voor degene die al onmiddellijk de handdoek in de ring gooien, ... ieder merk moet gegarandeerd een fonds ter beschikking houden die voor min 10 jaar de autoonderdelen ter beschikking houdt ook na een faillissement. Dus zo vlug zal onze Saab niet zonder onderdelen vallen !!!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk BerichtenBij Saab zijn de onderdelenvoorziening in handen van een onafhankelijke firma , zou dus in orde moeten zijn .
trouwens, vele dealers waren al bezig met een tweede merk, en zullen voor het onderhoud de Saab-klanten niet wegjagen, er blijft nog voor jaren bij hen expertise
voor de GM-based modellen : Opel-net zal blijkbaar in vele gevallen kunnen helpen op mechanisch vlak, enkel moet vermeden worden teveel (carrosserie)-brokken te maken
terloops : voor mijn Spitfire vind ik nog vlotjes alle mogelijke onderdelen,... 32 jaren na het stopzetten van de fabrikatie , maar het zou mij verbazen dat dit met Saab's ook het geval zal zijn ( intussen ben ik ...98 ;-)) )
Comment
-
Na al die perikelen de laatste maanden ben ik helemaal niet mee met het volledige verhaal, maar mij lijkt het toch alsof GM niet wou dat Saab gered werd.
Jammer, heel jammer, zeker nadat we weer wat hoop kregen met die mooi 9-5.freude am fahren
Comment
-
Saab is dood, lang leve Saab! Het lijk is nog niet eens koud of de eerste aasgieren cirkelen alweer boven het rottende karkas van het Zweedse merk. En wie hebben er dan interesse in (delen van) Saab? Dat zijn (surprise, surprise) het Chinese Youngman en ook de Turkse overheid heeft aangegeven dat ze interesse hebben […]
Nuja, het Phoenix platform....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenHier mag slotje op.
MVGTT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sparrow Jack Bekijk BerichtenHier mag slotje op.
MVG2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
Noem het een blond moment, maar ik begrijp de uitleg niet voor wat betreft het afspringen van de deal met de Chinezen (dus dat GM niet wilde dat Pang Da/Youngman hun techniek in handen zouden krijgen)
Dat wisten ze toch al de moment dat ze Saab in de vitrine hadden gezet ?
Of wilde GM enkel de merknaam Saab verkopen ?
En dan vraag ik mij af voor wat ze bang hebben, want zo'n vooruitstrevende nieuwigheden zitten toch niet meer in de huidige modellenreeks van Saab ?
GM/Opel tout court doet mij nu niet direct denken aan 'technisch vooruitstrevend' eigenlijk...
Comment
Comment