edit5
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichtendat is dus echt gek he.
Ik heb enkele km gereden met deze van op 't forum hier die naar m'n collega gegaan is en 'k had het al zitten...
En dat was dan nog niet eens een turbo.
Zo'n 900 turbo cabrio moet heeerlijk rijden!
Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten43000km
Ondertussen zo'n 74000km en dat onderstuur lag wel degelijk aan de banden. Barum ofzoiet. Tot nu geen problemen gehad, op die 2 jaar dat ik hem heb het reguliere onderhoud, een verse accu ingezet en nieuwe bougies.
Enkel de brandstofmeter heeft kuren voor de moment. Kunnen 2 zaken zijn, de vlotter van de brandstofpomp. Maar daarvoor moet de volledige pomp vervangen worden. Of dat wijzerke in mijn dashboard is kapot.
Leuk te horen dat hij zo braaf geweest is en dat het onderstuur aan de cheape banden lag (de garage had die erop gezet). Ik heb af en toe toch spijt dat ik hem niet kon overnemen toen, enkel had het brandstofverbruik me wat te veel geweest. Wie weet koop ik hem nog wel eens terug, hoewel ik zo'n Aero als Winter wel echt heerlijk vind
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichtenmiljaar hoe vet is dat
Hoeveel gaat nog dat een fatsoenlijke Turbo ?
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenhier nog een foto van mijn toenmalige 900 T16... gepakt de dag dat hij geruild werd :-(
van 1988 tot 2005 veel plezier (170.000 km) mee gehad
ook uitgerust met sportuitlaat
uiteindelijk geruild voor een cab 9.3 wegens geen dshbordverlichting en eerste sporen van roest aan de spatborden (onder de lijsten)
vrouwtje zag de wagen nooit graag... de cabrio wel !
Comment
-
toch morgen even gaan kijken naar die 9-5 die ik hier overlaatst postte. ik vind echt geen andere 9-5 estate 2.0t
in herentals gaan kijken naar eentje: €7500, 3 sterren in de vooruit (onbehandeld), gaat niks van prijs af.
naar die in wilrijk gaan kijken: €4300: ziet er niet uit qua lakwerk + geen enkele garantie op BS-vrije motor + lelijke aftermarket gps
pff.2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtentoch morgen even gaan kijken naar die 9-5 die ik hier overlaatst postte. ik vind echt geen andere 9-5 estate 2.0t
in herentals gaan kijken naar eentje: €7500, 3 sterren in de vooruit (onbehandeld), gaat niks van prijs af.
naar die in wilrijk gaan kijken: €4300: ziet er niet uit qua lakwerk + geen enkele garantie op BS-vrije motor + lelijke aftermarket gps
pff.
Ik heb 2.5jaar geleden een nog geen 4 jaar oude 9-5 2.0t biopower vector met 2005 aerobumpers en 62000km op de teller bij een zweedse dealer gekocht, 9500 euro zonder btw (die we niet hoefden te betalen), goedkoop vluchtje eindhoven nykoping, veel te dure pintjes in norrkoping en in 2d een fantastische road trip terug, invoeren is geen werk en als je op blocket.se kijkt wordt je met 9-5 2.0t of 2.3t rond de oren geslagen...
ik zou het direct opnieuw doen, vraag maar eens aan saabi, die was erbij...
Comment
-
nederland tot daar aan toe, maar zweden zelf gaat mij tijdsgebonden iets te ver
een 9-3SS zie ik zeker zitten, maar zou een break moeten hebben en om dat te vinden in belgië... en budgetair zit dat er meestal ook wat over (als ik dan op marktplaats kijk bv.)
edit: 9-3 sport estate vind ik overigens wel in belgië hoor, maar enkel de 1.9TiD...2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichtenvandaag in mijn mailbox gekregen... toch wat gerustellend voor de Saabisten !
Bornem, 23 december 2011
Beste klant,
U heeft ongetwijfeld op 19 december laatstleden, het faillissement vernomen van Saab Automobile, Saab Tools en Saab Powertrain, 3 belangrijke divisies van het Zweedse automerk Saab.
De 4de divisie, Saab Parts, is niet betrokken in dit faillissement en zal dus doorgaan met de levering van de nodige wisselstukken voor het uitvoeren van onderhoudswerken en herstellingen. De Saab klanten kunnen dus verder hun Saab laten onderhouden en herstellen in het officieel netwerk van Erkende Herstellers Saab (die niet betrokken zijn bij het faillissement van Saab Automobile).
In België en het Groothertogdom Luxemburg werd Saab tot op heden ingevoerd door Beherman European, die dus niet is betrokken bij het faillissement van Saab Automobile. Beherman European zal uiteraard niet meer in staat zijn de levering te verzekeren van nieuwe bestellingen van Saab personenwagens maar gaat wel verder met het beheer van toelevering van wisselstukken.
In dit stadium zijn echter nog niet alle gevolgen van dit faillissement gekend. Beherman European is dus, op dit ogenblik, niet in staat een antwoord te geven op alle vragen die U zich stelt. De Erkende Herstellers van Saab en de klanten zullen verder op de hoogte gehouden van informatie die ons wordt medegedeeld, per post of via www.saab.be.
Wij betreuren uiteraard de ongemakken die deze situatie met zich zou kunnen meebrengen, maar wij zullen verder alles in het werk stellen om de dienst naverkoop zo efficiënt mogelijk verder de verzekeren.
Met vriendelijke groeten,
Amaury Nobels
Commercieel Directeur
Beherman European
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenZe vergeten er alleen bij te vermelden dat de garantie van twee jaar voor nieuwe exemplaren niet meer gedekt wordt. En laat de mijne nu net 1 jaar oud zijn...
Comment
-
@ brammelo
wat het eerste jaar niet stuk ging zal wel ook stand houden tot 12/2012, cross your finders !
wat de wisselstukken betreft maak ik het mij niet te druk : de situatie van de eiganaars van 9,3's is niet erger dan deze van de eigenaars van asiatische exoten die om de twee jaar van model én onderdelen grondig veranderen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtennederland tot daar aan toe, maar zweden zelf gaat mij tijdsgebonden iets te ver
een 9-3SS zie ik zeker zitten, maar zou een break moeten hebben en om dat te vinden in belgië... en budgetair zit dat er meestal ook wat over (als ik dan op marktplaats kijk bv.)
edit: 9-3 sport estate vind ik overigens wel in belgië hoor, maar enkel de 1.9TiD...
Comment
-
eigelijk termijn van "dit jaar nog" met die verandering van de BIV...
testrit van gisteren was trouwens zeer positief, zag er echt nog proper uit, reed goed en 2 maanden garantie die van de overige eigenaar op mijn naam kunnen gezet worden + over de prijs kon nog gepraat worden. vriendin is echter niet overtuigd door de hoge kmstand2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichteneigelijk termijn van "dit jaar nog" met die verandering van de BIV...
testrit van gisteren was trouwens zeer positief, zag er echt nog proper uit, reed goed en 2 maanden garantie die van de overige eigenaar op mijn naam kunnen gezet worden + over de prijs kon nog gepraat worden. vriendin is echter niet overtuigd door de hoge kmstand
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenEn voor occasies maakt het zelfs nog niet zoveel uit.2015 BMW F11 520dA
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door guyugy Bekijk Berichten@ brammelo
wat het eerste jaar niet stuk ging zal wel ook stand houden tot 12/2012, cross your finders !
wat de wisselstukken betreft maak ik het mij niet te druk : de situatie van de eiganaars van 9,3's is niet erger dan deze van de eigenaars van asiatische exoten die om de twee jaar van model én onderdelen grondig veranderen
Comment
-
2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
We are many, we are SAAB
We are many, we are SAAB
MASSALE STEUNBETUIGINGEN SAAB OP 14 EN 15 JANUARI
Als een reactie op het faillissement van Saab, heeft een groep Saab-liefhebbers in het weekend van 14 en 15 januari opgeroepen wereldwijd meetings te organiseren om zo steun te betuigen aan Saab en zijn voormalige werknemers. De enthousiaste reacties laten eens te meer zien, dat ondanks de donkere wolken boven het merk, Saab springlevend is. zaterdag 14 januari komen we naar het jubelpark in Brussel.
meer info op http://www.outside-saab.com
Comment
Comment