Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Top Gear gezien vanavond? Er zat een stuk in over Saab. Eerst werden ze wat afgebroken, daarna geprezen om hun eigenwijsheid en veiligheid. Mooie beelden van de geschiedenis en een stuk rijden met een 99 Turbo
Ik wil een 99 Turbo nu
Hoeveel mag je betalen voor een 9-3 Aero cabrio uit 2004 bij een particulier?
Is in goede staat (normale gebruikssporen) maar wel nogal veel km (rond de 140000) dacht ik. Heeft ook geen navi (niet dat dit er toe doet voor ons).
Hoeveel mag je betalen voor een 9-3 Aero cabrio uit 2004 bij een particulier?
Is in goede staat (normale gebruikssporen) maar wel nogal veel km (rond de 140000) dacht ik. Heeft ook geen navi (niet dat dit er toe doet voor ons).
drie maanden geleden (was wel voor de aankondiging van de failliet ;-( ) "gaf" mijn Audi dealer 12.500 euros voor mijn 2005, weliswaar met zeer weinig kms en in nieuw-staat, in het raam van een deal met normale korting voor een A3 Cab
het idee om een A3 te kopen heb ik laten varen, de 9.3 is ruimer en aangenamer, en bovendien zijn de benzinewagens terug in trek ;-))
drie maanden geleden (was wel voor de aankondiging van de failliet ;-( ) "gaf" mijn Audi dealer 12.500 euros voor mijn 2005, weliswaar met zeer weinig kms en in nieuw-staat, in het raam van een deal met normale korting voor een A3 Cab
het idee om een A3 te kopen heb ik laten varen, de 9.3 is ruimer en aangenamer, en bovendien zijn de benzinewagens terug in trek ;-))
Bovendien heeft jouw 9-3 een kofferklep, de A3 heeft daarentegen een brievenbus om je bagage doorheen te wringen
Moest je hem toch nog verkopen, laat mij gerust iets weten.
Comment