Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Xenobe Bekijk Berichten
    @Patje: welke meeting is dat? De volgende keer wil ik daar ook wel bij zijn met onze saab

gewoon lid worden van Saabclub Nederland
    TT roadster (8J) / Audi A3 (8V) / 3x vespa

Comment

• Vraagje voor de kenners / mechaniekers:

Saab 900i 2.0 benzine start niet meer. Demarreert wel, maar 't is al. Radio en accesoires werken wel nog en er zit voldoende benzine in de tank.
      Wat zou het kunnen zijn en wat kan ik hoe nakijken?

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• iemand een 9.5 NG combi ?

Kvdbil är en oberoende marknadsplats för begagnade bilar. Hos oss kan företag eller privatpersoner sälja och köpa begagnade personbilar. Vårt oberoende innebär att vi arbetar för att både säljande och köpande kunder ska göra en så bra affär som möjligt.

Comment

• Ha, patje. Bovenstaande vraag gaat over een jou wel bekende Saab

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Bompa Bekijk Berichten
            Ha, patje. Bovenstaande vraag gaat over een jou wel bekende Saab
            de ex classic van mijne maat ?

Comment

• benzinepomp ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door patje007 Bekijk Berichten
                de ex classic van mijne maat ?
                Klopt. Vanavond eens kijken.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

benzinepomp ?

Bougies, benzinepomp, leidingen, filter ... zijn de voorlopige mogelijkheden. Ik houd jullie op de hoogte.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Wow! Als je er zo eentje hier ziet, mag je dan een wens doen?
                    2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                    2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                    2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                    1999 Volvo V70 classic 2.5d
                    1967 Volvo 123 GT

Comment

• in Belgie zijn er toch een handvol die rondrijden?
                      op mobile stond er een tijd geleden er ook een te koop

Comment

• ik zou heel graag zo'n NG break hebben. wat houdt me tegen? euh ja geld, maar ook... een wagen waar geen research/ondersteuning na verkoop meer voor wordt gedaan? hmm...
                        2015 BMW F11 520dA
                        1976 Triumph Spitfire 1500

Comment

• ze hebben geen typegoedkeuring (geen papieren dus) , dus mooi in de garage zetten maar niet mee rijden (of enkel op privé terrein) ...
                          Last edited by patje007; 28/11/2012, 20:57.

Comment

Bougies, benzinepomp, leidingen, filter ... zijn de voorlopige mogelijkheden. Ik houd jullie op de hoogte.
                            't Is dan toch de batterij of de alternator, bij verder nazicht.

2015 Volvo V60 D2 aut.

Comment

Ikke! maar ik vrees dat ze tegen het einde van de veiling wel wat geld zullen moeten kosten. Ik ben met een collega een aantal exemplaren in het oog aan het houden.
                              autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Maar kan je die NG's nu inschrijven hier of niet?
                                2014 BMW 525da Touring http://www.autoforum.be/showthread.p...-525dA-Touring
                                2007 BMW 520da Touring http://www.autoforum.be/showthread.php?t=47253
                                2005 Volvo S60 2.4i http://www.autoforum.be/showthread.p...i-Move-Edition

2010 MINI Cooper D Countryman http://www.autoforum.be/showthread.php?t=49104 (sold)
                                1999 Volvo V70 classic 2.5d
                                1967 Volvo 123 GT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 123GT Bekijk Berichten
                                  Maar kan je die NG's nu inschrijven hier of niet?
                                  nope , ze hebben geen typegoedkeuring .

Comment

• dus eigenlijk ben je er niets mee? Of je laat ze goedkeuren in bv. Nederland (of kan je dat in België ook?)?
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                                      dus eigenlijk ben je er niets mee? Of je laat ze goedkeuren in bv. Nederland (of kan je dat in België ook?)?
                                      we praten hier niet over vlug een TC of APK , deze wagens hebben geen TYPEGOEDKEURING ...

Comment

Vraagje voor de kenners / mechaniekers:

Saab 900i 2.0 benzine start niet meer. Demarreert wel, maar 't is al. Radio en accesoires werken wel nog en er zit voldoende benzine in de tank.
                                        Wat zou het kunnen zijn en wat kan ik hoe nakijken?

Krukassensor?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Namaz Bekijk Berichten
                                          in Belgie zijn er toch een handvol die rondrijden?
                                          op mobile stond er een tijd geleden er ook een te koop
                                          Een handvol, dat betwijfel ik. Heb er slechts nog maar één gezien op Belgische wegen. Was dan volgens mij nog dat demo model dat bij enkele dealers heeft gestaan.

Comment

Working...
                                          X