Oorspronkelijk geplaatst door Iceman
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door brammelo Bekijk BerichtenEr zijn geen echte Saab-motoren, nooit geweest. Op misschien de tweetakt na, maar zelfs daar ben ik niet zeker van.
Ik ben er altijd van uit gegaan dat dit een echte SAAB motor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenUitgaande van wat je zegt waar is, wat voor motoren werden er dan gebruikt.
Ik ben er altijd van uit gegaan dat dit een echte SAAB motor is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGebaseerd op een Triumph blok
"Britisch Leyland" dus.
Comment
-
als iemand nog op een berg geld zit en een Saab 9-5 Estate wil kopen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk BerichtenGebaseerd op een Triumph blok
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Iceman Bekijk BerichtenUitgaande van wat je zegt waar is, wat voor motoren werden er dan gebruikt.
Met het verbeteren van iets bestaand, een van de kernwaardes van Saab, is niets mis. Het is de realiteit bij de meeste autobedrijven. Ik krijg de "wubbes" van de Duitse marketing die iedere keer aan komt melken met kretologie als "volledig nieuw platform", terwijl het er eigenlijk op neerkomt dat ze datgene wat goed genoeg was hebben behouden, datgene waarmee ze kosten konden uitsparen hebben geïmplementeerd, en datgene dat aan verbetering toe was ofwel hebben vervangen door iets nieuws, ofwel verbeterd hebben door het ontwerp wat te wijzigen. Geen kat die bij het ontwikkelen van een nieuw platform alle opgedane kennis en ervaring en investering overboord gooit en vanaf een wit blad begint. Op een bedrijf als Tesla na, misschien, maar die hadden dan ook niet veel om van te vertrekken. En zelfs zij zijn begonnen met leentjebuur te spelen bij Lotus. But I digress...
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichtenwaanzin, die 9-3. maar of ik het echt mooi vind?VW Golf V --> VW Golf VI --> Audi A4 --> Volvo V50 --> BMW 3 --> Audi A5 SB --> Audi A5 SB
Comment
-
Mooi omschrijving (met dezelfde foto's als op de vorige pagina).
What the Saab 9-3 could have been
Ben benieuwd of het echt waar is dat NEVS deze zomer de productielijn weer opstart.
Comment
-
leuke verrassing voor de (hotel)deur in amsterdam:
2015 BMW F11 520dA
1976 Triumph Spitfire 1500
Comment
Comment