die 9-2 is er al lang he
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie 9-2 is er al lang he
Wist ik niet, vind het wel geslaagd...enkel in de USA zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mercedesrulzz Bekijk BerichtenWist ik niet, vind het wel geslaagd...enkel in de USA zeker?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenZo goed als ja, begint zo als ze rond de 15 jaar zijn denk ik
Comment
-
Ja, je kan het opnieuw laten bekleden. In Nederland is er een bedrijfje die het zeer goed doet naar het schijnt voor een mooie prijs (ik dacht 125€).
Maar in België zal er ook wel iemand zijn waar je terecht kunt.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtendie 9-2 is er al lang he
Comment
-
Het zou idd geen slechte zaak zijn om een luxe middenklasser te lanceren om de A3 en 1-reeks wat te bevechten in dit nog vrij nieuwe segment.
Omdat General Motors Subaru heeft afgestoten, zit ook een model op basis van de volgende generatie Impreza er niet in. Ondanks dat de huidige 9-2X – een Saab-variant van de huidige Impreza - in de VS niet zo aanslaat als Saab graag zou willen, sluit het een terugkomst in dit segment niet uit. De verwachting is dat als de 9-2X uit productie gaat, er een Saab komt op het platform van de Opel Astra.2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Timo Bekijk Berichtenik wil niet dat saab iets te maken heeft met opel, dat ze zelf eens dingen ontwikkelen!!
Als ze de vrijheid en de middelen kregen om zelf dingen te ontwikkelen (dat doen ze nu ook maar onder het strenge toezien van GM) dan zou Saab nog geweest zijn wat het was en dan waren ze nu niet beperkt door de onderdelen van Opel...2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
-
Comment
-
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenEn wat vinden de Saab lovers van de 9-7x?
waarvan er maar 7 rond rijden in heel Belgie?
een dikke mop!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Precarious Bekijk Berichtenvan de Subaru SUV?
Maar wel een dikke mop ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
moet da artikel eens lezen
Comment
Comment