Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• heeft er iemand al nieuws opgevangen van een herstart ?
    Er zouden al dealers gecontacteerd geweest zijn of ze opnieuw saab dealer willen worden ?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Hans Bekijk Berichten
      leuke verrassing voor de (hotel)deur in amsterdam:

3975 euro. Ik denk dat de meeste 900 classics cabrio's duurder zijn. is dit een koopje?

Comment

• Ik kom regelmatig in mijn streek een gele 96 tegen. Prachtig, met die dunne banden en redelijk overhellend koetswerk maakt telkens een grote glimlach in me los!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dutry R Bekijk Berichten
          heeft er iemand al nieuws opgevangen van een herstart ?
          Er zouden al dealers gecontacteerd geweest zijn of ze opnieuw saab dealer willen worden ?
          Dit jaar nog de heropstart van de oude 9-3 Griffin, als sedan en cabrio. Begin 2014 zou NEVS een elektrische Saab lanceren. Saab/NEVS is inderdaad op zoek naar dealers in Nederland en België.

Comment

• Toch wel knap zo, duidelijke knipogen naar de gloriedagen zonder overdreven retro-elementen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door walter Bekijk Berichten
              Dit jaar nog de heropstart van de oude 9-3 Griffin, als sedan en cabrio. Begin 2014 zou NEVS een elektrische Saab lanceren. Saab/NEVS is inderdaad op zoek naar dealers in Nederland en België.
              vermoeden klopt dan toch.. ZALIG !

Comment

• Saab leeft nog altijd !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 2AB97 Bekijk Berichten
                  Saab leeft nog altijd !

Eerst zien en dan geloven. Er zijn er al te veel gepasseerd die onder het mom van het redden van Saab eigenlijk alleen allerlei vormen van overheidssteun in hun zakken willen stoppen.

Comment

• Ik weet niet of SAAB zal doorstarten, maat als ze de 9-3 zoals op de foto lanceren kan het wel succes geven.
                    De laatste 9-3 was te gewoon om een succesvol model van het merk te worden.

Comment

• Mooi rooie Saab 96!
                      Ik hoop van ganse harte dat ze snel de productie weer opstarten.
                      Het schijnt dat Victor Muller de rechten van het nieuwe model heeft meegenomen en deze voor spijker wil gaan gebruiken.

Comment

• Last edited by djenne00; 30/03/2013, 10:24.

Comment

• Remember how what was left of Saab got bought up by Chinese-owned National Electric Vehicle Sweden? We now have some more details on their plans to resurrect the brand, which may include the Phoenix platform developed for the abandoned Saab 9-3.

Comment

• Prachtig kleur, deze heb ik gevonden op een van de vele detailing forum die ik volg

Comment

• Wow
                              Ik wist niet dat die effectief aan particulieren verkocht waren? Via een veiling ofzo was het dan zeker?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stradge Bekijk Berichten
                                Wow
                                Ik wist niet dat die effectief aan particulieren verkocht waren? Via een veiling ofzo was het dan zeker?
                                Heb er in ieder geval in Nederland geweten op een veiling. Maar het is hopen dat je geen brokken krijgt, want vooral de koetswerkpanelen zijn niet te vinden.
                                '16 Peugeot 308 SW blueHDI
                                '15 Volvo XC60 D3

Comment

• Er rijden er effectief een paar rond.

Comment

• Weet er hier iemand een goed adres voor saab onderdelen? ben op zoek naar een logo voor in grille vooraan voor Saab 93 cabrio (19tid 2007) , mag volledige grille ook zijn. Al op enkele plaatsen gehoord , maar tot hier toe niet aan te geraken.
                                    Verhuur Lamborghini Gallardo - Porsche Boxster 987 2.9 PDK
                                    www.musclecarrent.be

Comment

• De nieuwe NEVS versie?
                                      Bijgevoegde Bestanden

Comment

Working...
                                      X