Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
    Lijkt me volgens internet een oude Saab dealer die is over gegaan op Mazda??

lijkt zo, ja. heb het internet afgezocht in de hoop daar z'n oldies tegen te komen. niks gevonden. d'er staat nochtans schoon materiaal bij elkaar.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door knight-rider Bekijk Berichten
      Lijkt me volgens internet een oude Saab dealer die is over gegaan op Mazda??
      Oorspronkelijk geplaatst door #166 Bekijk Berichten
      lijkt zo, ja. heb het internet afgezocht in de hoop daar z'n oldies tegen te komen. niks gevonden. d'er staat nochtans schoon materiaal bij elkaar.
      Saab werd vroeger, evenals Mazda, ingevoerd door Beherman. Daardoor zijn plots een aantal dealers overgegaan op beide merken te verkopen; Saab samen met Mazda.
      Dat is dus eerder zo eentje.

2015 Volvo V60 D2 aut.
      2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Die bij ons doet nu kia en saab voor zover t merk nog bestaat
        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door krikkie Bekijk Berichten
          Die bij ons doet nu kia en saab voor zover t merk nog bestaat
          Ja.
          Hier in Sint-Truiden Hyundai, Nissan en Saab.
          Opel Vectra 1.6, Bouwjaar 1992, gekocht: 2000, (januari 2003: Total Loss)
          Citroën Saxo 1.1 Bic 5-deurs, Bouwjaar: september 1998, gekocht: februari 2003 (Verkocht: augustus 2010)
          Citroën C4 1.6 HDI 110 pk berline, Bouwjaar: maart 2007, gekocht: juli 2010 (Ingeruild: februari 2017)
          Renault Megane Grandtour GT TCe 205 EDC 2017

Comment

• Je kunt er geen lijn in trekken.

Er zijn ook verschillende ex-Saab dealers die nu Honda en/of Mitsubishi (was ook Beherman) doen. Ook Subaru zijn er een paar.
            De meeste houden wel hun Saab Service logo nog en je kunt er ook nog steeds terecht voor onderhoud en herstellingen
            MY 2011 Lexus IS250 Aut.

Comment

• Momenteel niet nee, maar in de jaren 80 was er maar 1 lijn: Saab en Mazda.

2015 Volvo V60 D2 aut.
              2003 Volvo S60 2.4 benzine

Comment

• Comment

• A dream forever ...

En dan zie je zo'n gele nummerplaat er op ... AAAARRGHHH !
                  Bijgevoegde Bestanden

Comment

• die heeft ook een hele hoop 9-5 Combi's opgekocht, net toen Saab failliet ging. Als je zijn prijzen daarvoor nu ziet...
                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Ik wist niet eens dat dit bestond zo'n 9-4X.

Comment

• Schaam u! Veel zijn er wel niet gemaakt.
                        Toyota corolla 2006 1400d4d 124.000km
                        Mercedes benz 190E 2.6 1987 163.000km
                        Mercedes benz 190E 2.3-16v 1984 167.000km

Comment

• Mijn interesse in SAAB nam af nadat GM het over had genomen.
                          Bij mijn hebben echte SAAB's een motor in de lengte richting.

Comment

• Bij die 9-4X trek je wel nog een 8000-tal euro BPM terug. Maar het blijft wel een hoge prijs.

Kunt u ook een Cadillac SRX kopen, identieke auto met weliswaar andere styling maar deprecieert een pak sneller en meer. http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door svenio_g Bekijk Berichten
                              die heeft ook een hele hoop 9-5 Combi's opgekocht, net toen Saab failliet ging. Als je zijn prijzen daarvoor nu ziet...
                              efkes die website bekeken.
                              Ik weet dat in NL de prijzen in een ander daglicht moeten bekeken worden en wat te koop staat daar zwaar 'afgestraft' wordt, maar toch. Ik heb toch een paar keer m'n ogen uitgewreven. Of wordt er bij iedere wagen een sleutelhanger in massief goud meegegeven ??

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door C'Mon Bekijk Berichten
                                Kunt u ook een Cadillac SRX kopen, identieke auto met weliswaar andere styling maar deprecieert een pak sneller en meer. http://suchen.mobile.de/auto-inserat...eatures=EXPORT
                                AARRRGGGHHHHHH ! Djeezes. ... (sorry, ff ko**en ;-)

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door id-dsi Bekijk Berichten
                                  efkes die website bekeken.
                                  Ik weet dat in NL de prijzen in een ander daglicht moeten bekeken worden en wat te koop staat daar zwaar 'afgestraft' wordt, maar toch. Ik heb toch een paar keer m'n ogen uitgewreven. Of wordt er bij iedere wagen een sleutelhanger in massief goud meegegeven ??
                                  't Kan goedkoper hoor, maar 't blijft een afschuwelijke nummerplaat

Comment

• hoe, dus diezelfde auto staat geadverteerd aan 59.999 euro en 37.000 euro? Sterk bezig.
                                    autofans.be

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..." | RIP Tom

Comment

• Saab 9.3 Cabrio 2.0 LPT 2001 ( 1e eigenaar ) voor wisselstukken

Ingevolge een schade ( zijkant - foto's beschikbaar ) zoek ik een liefhebber voor mijn SAAB 9.3 SE Cabrio, zilver grijs, jaargang 2001, 315.000 km. Eerste eigenaar - technisch volledig in orde - leder interieur. wagen staat in Bornem ( 2880 ) - mag weg voor ieder redelijk bod ( rijdt nog ) Tel. 475 80 78 21

Comment

• Comment

Working...
                                        X