Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Hangt ervan af. Als het een standaard Aero is met idd 205 pk dan kan het.
Echter heb ik de indruk dat deze niet op standaard vermogen rijdt gezien de Hirsch velgen en de verlaging... . Dan wordt het iets moeilijker (ddurder) maar het kan allemaal
Ze hebben allebei een automaat en ik vind persoonlijk de oude turbo sneller als de aero.
Automaat is wel jammer, zeker in de 900. De "oude" Saab turbo's waren idd sterker dan de nieuwe.
Mijn garagist zegt altijd dat ze tegenwoordig ezels ipv paarden onder de kap steken .
Hij heeft eens getest tegen een klant van hem. 9-5 Aero met 280pk tegen een 9000 Aero met +250pk. De 9-5 kreeg keer op keer op zijn doos. Zowel aan de lichten als bij hernemingen. De klant was niet zo gelukkig
het interieur is ook juist aangepast. en kmoet zeggen. kvond het oudere mooier. ze zijn heel wat knopjes kwijt, de gps is niet meer zo mooi geintigreerd en er zit zo'n goedkoop biesje rond het dashboard.
ze zijn hun charmes aan het verliezen.
kzou dus liever het huidige model hebben dan de nieuwkomer. en liefst van al nog met het dashboard van 6maand geleden.
Comment