Mededeling

Collapse
No announcement yet.

SAAB Lovers

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Spyker Bekijk Berichten
    http://www.autoscout.be/nl-be/detail...77&id=66841234

is het aan te raden van zoiets op lpg te leggen?
    Als je ooit van plan bent zoiets te kopen

Over de prijs kan gesproken worden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk Berichten
      Hangt ervan af. Als het een standaard Aero is met idd 205 pk dan kan het.

Echter heb ik de indruk dat deze niet op standaard vermogen rijdt gezien de Hirsch velgen en de verlaging... . Dan wordt het iets moeilijker (ddurder) maar het kan allemaal
      Desnoods met een 5de injector.
      ------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door turboman Bekijk Berichten
        ja ik weet het, prachtige wagen maar te mooi eigelijk, das meer een funkar en ik zoek eerder iets dagelijks

Comment

ja ik weet het, prachtige wagen maar te mooi eigelijk, das meer een funkar en ik zoek eerder iets dagelijks
          Dagelijks genoeg. Ruime plaatsen, grote koffer... . Alleen jammer dat het een coupé is.
          2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Zalig. Twee sneller jongens bijeen blijkbaar
              2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

Zalig. Twee sneller jongens bijeen blijkbaar
                Ze hebben allebei een automaat en ik vind persoonlijk de oude turbo sneller als de aero.

Comment

Dagelijks genoeg. Ruime plaatsen, grote koffer... . Alleen jammer dat het een coupé is.
                  lees : goedkoper in gebruik

Comment

• Pas een 9-3 cabrio Aero zien en horen rijden. Met de 2.8T V6 erin
                    Oorspronkelijk geplaatst door Kaiser Chief
                    Bestelt
                    1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                      Ze hebben allebei een automaat en ik vind persoonlijk de oude turbo sneller als de aero.
                      Automaat is wel jammer, zeker in de 900. De "oude" Saab turbo's waren idd sterker dan de nieuwe.

Mijn garagist zegt altijd dat ze tegenwoordig ezels ipv paarden onder de kap steken .
                      Hij heeft eens getest tegen een klant van hem. 9-5 Aero met 280pk tegen een 9000 Aero met +250pk. De 9-5 kreeg keer op keer op zijn doos. Zowel aan de lichten als bij hernemingen. De klant was niet zo gelukkig
                      2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

lees : goedkoper in gebruik
                        Ah, ok. Verbruik zit rond de 13 liter dacht ik...
                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Ik ben gisteren eens bij een Saab verdeler langsgeweest. Een 9-3 is wel interessant als mogelijke nieuwe company car.
                          American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                            Ik ben gisteren eens bij een Saab verdeler langsgeweest. Een 9-3 is wel interessant als mogelijke nieuwe company car.

Binnenkort facelift. Dus best wat wachten, of... net snel zijn
                            Bestelt
                            1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Facelift? Link me. Ik hoop maar dat ze niet de 9-5 toer opgaan.
                              American Recordings and Johnny Cash would like to acknowledge the Nashville music establishment and country radio for your support.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maaher Bekijk Berichten
                                Facelift? Link me. Ik hoop maar dat ze niet de 9-5 toer opgaan.
                                Euh... Blijven hopen

Ik ga't wel mooi vinden, maar de 9-5 vind ik ook mooi
                                Bestelt
                                1995 Mazda MX-5 1.8

Comment

• Dat ze daar nog maar even mee wachten. Het interieur kan anders wel een opfrisbeurt gebruiken.

Comment

• het interieur is ook juist aangepast. en kmoet zeggen. kvond het oudere mooier. ze zijn heel wat knopjes kwijt, de gps is niet meer zo mooi geintigreerd en er zit zo'n goedkoop biesje rond het dashboard.
                                    ze zijn hun charmes aan het verliezen.
                                    kzou dus liever het huidige model hebben dan de nieuwkomer. en liefst van al nog met het dashboard van 6maand geleden.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door tuscani Bekijk Berichten
                                      ze zijn hun charmes aan het verliezen.
                                      is dat niet zo bij heel veel merken

behalve dan kia

Comment

• Die facelift is pas voor 2008 dus...

Kan je hem niet krijgen zonder dat alu biesje? Ik dacht dat er op het salon zo eentje stond.

En dat ze hun charmes aan het verliezen zijn, tja... . Met de tijd meegaan kan je het ook noemen.
                                        Ik heb er in ieder geval geen last van
                                        2002 MX-5 NB 1.6

2011 Honda PCX

Comment

• Saab Aero X:

Comment

Working...
                                          X