Oorspronkelijk geplaatst door spg900
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe mijne heeft vrijdag de geest gegeven ... Kapotte join de culasse, of kapot leidinkje ... Als de jdc kapot is, wordt de auto niet meer hersteld, indien het de leiding is, wordt het hersteld en wordt de auto verkocht ... Spijtig maar helaas
Nog even eraan toevoegen dat het mankement volledig te wijten is aan de ouderdom van de auto
Dan zal je snel iets moeten bijkopen of niet?
Zo ja, wat?
@ Maxime: nog eventjes zwijgen hè ...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door carlimits crewOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe mijne heeft vrijdag de geest gegeven ... Kapotte join de culasse, of kapot leidinkje ... Als de jdc kapot is, wordt de auto niet meer hersteld, indien het de leiding is, wordt het hersteld en wordt de auto verkocht ... Spijtig maar helaas
Nog even eraan toevoegen dat het mankement volledig te wijten is aan de ouderdom van de auto
Zo ja, wat?
Ik gok op iets eenvoudiger.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door carlimits crewOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe mijne heeft vrijdag de geest gegeven ... Kapotte join de culasse, of kapot leidinkje ... Als de jdc kapot is, wordt de auto niet meer hersteld, indien het de leiding is, wordt het hersteld en wordt de auto verkocht ... Spijtig maar helaas
Zo ja, wat?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door carlimits crewOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe mijne heeft vrijdag de geest gegeven ... Kapotte join de culasse, of kapot leidinkje ... Als de jdc kapot is, wordt de auto niet meer hersteld, indien het de leiding is, wordt het hersteld en wordt de auto verkocht ... Spijtig maar helaas
Zo ja, wat?
Maar ik dacht eerlijk gezegd ook wel aan een auto in die klasse...
Tot daar het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door carlimits crewOorspronkelijk geplaatst door alex69alexOorspronkelijk geplaatst door philleOorspronkelijk geplaatst door alex69alexDe mijne heeft vrijdag de geest gegeven ... Kapotte join de culasse, of kapot leidinkje ... Als de jdc kapot is, wordt de auto niet meer hersteld, indien het de leiding is, wordt het hersteld en wordt de auto verkocht ... Spijtig maar helaas
Zo ja, wat?
Maar ik dacht eerlijk gezegd ook wel aan een auto in die klasse...
Tot daar het
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door ...DIETER...Oorspronkelijk geplaatst door KeiSer SoZe
Alexander in een Focus, dat zie ik nog niet zo snel gebeuren.
Nog nooit zijn minachting voor Ford opgemerkt? Vraag anders eens aan Shauni.
Comment
-
-
=)=)=)=)=)
Ik zal straks nog wat foto's gaan trekken, maar ik kan jullie zeggen dat de huidige auto maar een tijdelijke oplossing is
Er zijn al plannen voor de aankoop van een nieuwtje ... Maar de Range valt sowieso overboord, een eigen beslissing -gezien wat mijn nonkel overkomen is-. De nieuwe wordt weliswaar minder krachtig, maar ik twijfel nog tussen twee exemplaren. De moeite niet om er een poll over te maken, want 100% kiest toch voor wagen A -wagen B valt in het niets ertegenover-. En toch denk ik voor wagen B te zullen kiezen ... Kwestie van wat aan langetermijndenken te doen
't Zal in elk geval niet lang meer duren vooraleer er iets nieuws op de oprit staat, laat ik het zo zeggen1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door alex69alex=)=)=)=)=)
Ik zal straks nog wat foto's gaan trekken, maar ik kan jullie zeggen dat de huidige auto maar een tijdelijke oplossing is
Er zijn al plannen voor de aankoop van een nieuwtje ... Maar de Range valt sowieso overboord, een eigen beslissing -gezien wat mijn nonkel overkomen is-. De nieuwe wordt weliswaar minder krachtig, maar ik twijfel nog tussen twee exemplaren. De moeite niet om er een poll over te maken, want 100% kiest toch voor wagen A -wagen B valt in het niets ertegenover-. En toch denk ik voor wagen B te zullen kiezen ... Kwestie van wat aan langetermijndenken te doen
't Zal in elk geval niet lang meer duren vooraleer er iets nieuws op de oprit staat, laat ik het zo zeggen
Comment
-
En hier is m'n nieuwe aanwinst dan ...
Ik weet niet meer goed hoe ik de foto getrokken heb van het interieur; het interieur is dus één van de twee volgende foto's 'k Weet écht niet welke de juiste is
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAH8UmOn1cd8k5!cyuhrSqnad3VHg9xsO3yQCQ2FebobsE FcVTEOg5EFw5raXJOXbbFSU5SFgcFZLzVst!xdHGxUbTwGeh42 4ULsC3*8WQRwkf3TXdw/P10100190.JPG?dc=4675478515579610488[/img]
Knappe kleur; lekker origineel :o
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwD*AnkUDej1cd8k5!cyugqsg3C1Y3lGILHefGcrpXT!uTuFX WIaqMHBsE7QD!OWDlZOSfYQDUQZnLETu1m34evKnSLFhnul4pi paZe!u4UecNQO49MpOg/P10100220.JPG?dc=4675478515614134072[/img]
Schitterende velgen, deze zijn het product van het fraaie new edge - design van Ford !
Een dynamische auto vraagt om dynamische foto's
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwDZAnsUkej1cd8k5!cyuhfASPu13GM7AGge0VZxtTps!17n! !wJbblZ3e!9RFBwpZm59941Fp5dZ31V5GkmclydybLLr*ftrMs 1IDX0R4Itsicf5jl3Mw/P10100240.JPG?dc=4675478515651266450[/img]
Ziet er lekker uit
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwAAAHkUDuj1cd8k5!cyus4AyPvib5ZubgwmGbS*HVBYTchQq *3lotJ!JT1VoFz2dW32uTtV6xrTZiHjtGgaGnRENLkxPjSqz5V qyJZpfdJGFpcRSyPwLw/P10100310.JPG?dc=4675478515771420546[/img]
WÃ Ã rom een Focus ? Hier het antwoord:
[img]http://groups.msn.com/_Secure/0SwCtAoAU2!n1cd8k5!cyuq26OuoGz6WSfMWabL*rB6ALl6Mwt s0BtP6RcjbfSVaHL9!vKZfXNRijkXt0mal738ttU9DJmum626q LWruXLYEVtW5vLGH8Lg/P10100290.JPG?dc=4675478515731502802[/img]1963 Land Rover Series IIa
1994 Mercedes SL320
2015 Land Rover Discovery SDV6
2016 Porsche Cayenne GTS
Comment
-
Alex toch Alex toch...jij in een Ford...
FORDBOY
'95 BMW E36 328i (235.700 km) Sold 04-12
'94 Mazda 323F 1.6i (194.500 km) Sold 11-08
'09 Fiat Doblo Malibu 1.3 JTD (169.100 km) Sold 08-16
'12 Honda PCX 125 (27.750 km) Sold 12-14
'13 Fiat 500 1.2i Lounge (54.500 km) Sold 11-17
'16 Fiat Tipo 1.4i 16v Lounge (42.600 km) Sold 12-18
'13 Abarth Punto SuperSport (122.500 km)
'15 Fiat 500C 1.3 Multijet 95 (92.800 km) End of lease 01-19
'19 Abarth 595C Competizione (20.500 km)
'19 Fiat Tipo 1.6 Multijet DCT S-design (64.400 km)
Comment
Comment