ich will
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tigra Bekijk Berichtenich will
Hihi Tigra, hier thuis staat de coupé versie :p
Als ik eens tijd heb zal ik er een foto van trekken .
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door enter sandman Bekijk Berichteneen vraagje , de 1.8T , vanwaar is die afkomstig ? ook van de fiatgroep ?2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Mja, een Aero diesel kon niet uitblijven jammer genoeg. Ik vind het een pracht van een motor maar de 180pk is toch niet aero waardig vind ik.
Ik hoopte een tijdje geleden op de 2.4 met min 200pk maar helaas.
Saab gaat nu wel de juiste kant op vind ik. Een andere, maar een juiste2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen Bekijk BerichtenMja, een Aero diesel kon niet uitblijven jammer genoeg. Ik vind het een pracht van een motor maar de 180pk is toch niet aero waardig vind ik.
Ik hoopte een tijdje geleden op de 2.4 met min 200pk maar helaas.
Volgens http://saabmedia.net/models/9-3/pres...ons/index.html
zou de diesel "aero" 0 tot 100 doen in 8.5 seconden. Dit is toch wat traag voor er aero op te plakken ivm. de benzine aero: 6.7sec. 0-100
Comment
-
-
------------------------------------------>Sander<---------------------------------------------
Comment
-
-
Kwam deze foto nog tegen tussen wat vakantie foto's van vorig jaar.
Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Comment
-
-
Sorry om dat ik de authoriteit terzake even voor was
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSorry om dat ik de authoriteit terzake even voor was
Mijn kennis van Saab-modellen is beperkt hoor. Van voor de classic 900 weet ik bijna niks. Ik herken ze wel maar daar blijft het dan ook bij2002 MX-5 NB 1.6
2011 Honda PCX
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenSaab 99
Mooi slank he
Comment
Comment