Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroem
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
SAAB Lovers
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door SEVANOOorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door SEVANODa Scandinavisch design blijft altijd mooi en verbazen, keer op keer !
Volvo en Saab, man man die hebben toch écht iets wat niemand anders heeft (als we dan Porsche ff buiten laten)
Zet daar een BMW naast en ik pis tegen zijn klink
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door vroem-vroemOorspronkelijk geplaatst door SEVANODa Scandinavisch design blijft altijd mooi en verbazen, keer op keer !
Volvo en Saab, man man die hebben toch écht iets wat niemand anders heeft (als we dan Porsche ff buiten laten)
Zet daar een BMW naast en ik pis tegen zijn klink
Ook de film "De zaak Alzheimer" gezien zeker ?
Over da "Scandinavisch design" : ik vind Volvo en Saab ook heel interessante merken op dat vlak, maar ik vind ook dat er duidelijk een tegenstrijdige beweging is bij beide merken:
Saab is de laatste tijd zwaar aan het inboeten qua originaliteit en eigenheid sinds GM daar de plak zwaait (banale achterkant van de 9-3 berline, verbanaliseerde restyling van de 9-5...) terwijl Volvo meer en meer mooie wagens op de markt brengt, zeker in vergelijking met de vroegere vierkante tanks.
Gelukkig hebben ze hun turbo know how nog en hun contactsleutel op de horizontale middenconsole
De laatste Saab-prototypes laten gelukkig ook meer goeds beloven...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
saab 96 V6 turbo!!!
Comment
-
Die is van ene Mika Tissari, stond ook al op pagina 10.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TT2Oorspronkelijk geplaatst door super 7Oorspronkelijk geplaatst door maseratiman
saab 96 V6 turbo!!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jochen
een sprintbom dat wel, maar ik heb toch mijn twijfels om zoveel pk geweld op de voorwielen te zetten... wegligging van huidige 9-3 is gelukkiglijk al gevoelig verbeterd.Peugeot 307 Sw 1.4HDI
& BMW E36 318TDS Touring
Wanna hear&see some fantastic cars ? It's the Gumball:
http://www.passion-gt.com/video/GumB..._PassionGT.mpg
Ode aan de eigen wagen!
Terroristen bombarderen enkel openbaar vervoer!
Comment
Comment