Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ARIEL Lovers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • #21
    hij kost wat veel daarvoor
    khad ergens prijzen gezien en die liggen toch in de buurt van 40.000€ dacht ik.

    Comment


    • #22
      Ok dat is niet weinig...

      Dan beknibbel je maar wat op de "deftige" wagen hé... Een Lada Samara heeft ook sjaufage en is droog in de regen, dus...

      Comment


      • #23
        Ik geloof ergens rond de €34000 tot €40000, hang af van welke versie je neemt.

        De snelste gaat: 0-100 km/h in 3,9sec
        Top van 264 km/h
        240pk?

        Ik dacht die zaken in de GTO gelezen te hebben, maar ik ben er niet zeker van.

        Comment


        • #24
          Oorspronkelijk geplaatst door Fastastic
          Ik geloof ergens rond de €34000 tot €40000, hang af van welke versie je neemt.

          De snelste gaat: 0-100 km/h in 3,9sec
          Top van 264 km/h
          240pk?

          Ik dacht die zaken in de GTO gelezen te hebben, maar ik ben er niet zeker van.
          300pk had de snelste dacht ik...

          Comment


          • #25
            weet iemand waar je de Ariel kan huren? Want bij debusseré is er niet zoveel over te vinden.

            Comment


            • #26


              Een Ariel Square Four uit 1938



              Ariel: The Ariel company started life making bicycles and in 1870, founder James Starley and William Hillman invented the wire-spoke wheel which allowed them to build a lighter weight bicycle naming it Ariel-the spirit of the air. In 1896 the company began making motorized four-wheeled vehicles followed by a motorized three-wheeled bicycle.
              In 1902 Components Ltd., owned by Charles Sangster bought the company and began producing motorcycles but their progression over the next two decades was sluggish. During the 20's, Charles' son Jack Sangster hired some of the best designer/engineers in Britain and the marque was beginning to show promise. To little to late perhaps?

              Ariel's parent company went bankrupt in 1932 when Jack Sangster bought the rights to the Ariel name and much of the tooling at a reduced cost and started a new company called Ariel Motors (J.S.) Ltd.. After the Second World War, Ariel voluntarily allowed itself to be absorbed by the BSA empire. One of Ariel's most notable engines was the Square Four, the first prototype emerging in 1930. As the name suggests, the cylinders were configured with two cylinders directly behind the front two cylinders. Starting as a 500cc engine, then increased to 600cc and finally the 1000cc configuration. The 'Squariel' was plagued with heat problems as one might imagine having two cylinders directly behind the front pair. Despite the heat issues it remained in production until 1954.

              Comment


              • #27
                je hebt drie versies voor het ogenblik, de krachtigste versie heeft inderdaad 300pk. Debussere heeft wel geen 300pk versie staan.
                Prijzen dacht ik vanaf 45k

                Comment


                • #28
                  BTW incl. of excl. ?

                  Hoeveel kosten de verschillende versies nu eigenlijk?

                  Comment


                  • #29
                    Wel gevaarlijk op den openbare weg, ik kan mij inbeelden dat je vaak over het hoofd gezien wordt!
                    Phantomschwarz Audi A3 2.0 TFSI quattro S-Line

                    Comment


                    • #30
                      Oorspronkelijk geplaatst door Beké Bekijk Berichten
                      Wel gevaarlijk op den openbare weg, ik kan mij inbeelden dat je vaak over het hoofd gezien wordt!
                      ook gevaarlijk om die dingen in de hand te houden. ze kwispelen nogal als de weg wat glad ligt.

                      Comment


                      • #31
                        Daarjuist naast een oranje Ariel Atom gestaan aan de lichten op de ring van Turnhout. Blijft toch een speciale verschijnen zo'n Atom, en hoe hij vertrok met slippende banden. Als je echt een funcar wilt voor op zonnige dagen mee te toeren, dan is dit je speelgoed.

                        Comment


                        • #32
                          Vandaag mijn eerste Ariel in het wild gezien in Brasschaat, jammer genoeg stond hij in de file!

                          Comment


                          • #33
                            sinds gisteren ben ik verkocht

                            opeens kwam ik de stand tegen van Ariel... even een praatje gemaakt met een vertegenwoordiger

                            supercarperformance & exclusiviteit voor een prikje als je het bekijkt

                            tempted, very tempted

                            binnenkort testrit!

                            Comment


                            • #34
                              Hoeveel was dat prikje nu ongeveer weer?

                              Comment


                              • #35
                                Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                Hoeveel was dat prikje nu ongeveer weer?
                                de duurste (300pk) kwam op 37000 ex btw, straks es gaan horen voor die 220pk versie...

                                Op de stand zelf staat een mini formule 1 versie, met carbon F1 spoiler en frontwing te zalig gewoon

                                Comment


                                • #36
                                  Ariel Atom

                                  Comment


                                  • #37
                                    De Atom is idd zalig. Das tenminste een wagen waar je op circuit bakken plezier aan kunt hebben! Ik zou er niet meer weg te slaan zijn... MAAR hoe bruikbaar is zo'n ding werkelijk? Is een duur grapje enkel en alleen als circuitspeeltje...

                                    Comment


                                    • #38
                                      Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      de duurste (300pk) kwam op 37000 ex btw, straks es gaan horen voor die 220pk versie...

                                      Op de stand zelf staat een mini formule 1 versie, met carbon F1 spoiler en frontwing te zalig gewoon
                                      300pk in dat karretje moet vonken geven 37k Euro is best wel veel voor dit hebbeding

                                      Oorspronkelijk geplaatst door auto Bekijk Berichten
                                      De Atom is idd zalig. Das tenminste een wagen waar je op circuit bakken plezier aan kunt hebben! Ik zou er niet meer weg te slaan zijn... MAAR hoe bruikbaar is zo'n ding werkelijk? Is een duur grapje enkel en alleen als circuitspeeltje...
                                      Vooral op circuit inzetbaar maar je kan er ook perfect mee op de openbare weg dacht ik. De vraag is enkel wie haalt dat met slecht weer buiten, ik zie me daar nog niet in de regen mee rondtoeren ...dus ik zie het vooral als een hebbeding. Een beetje te vergelijken met een Morgan, die haal je ook enkel buiten op een 'mooie lentedag'

                                      Comment


                                      • #39
                                        37k zonder BTW hé, het komt op een 45k, als je dan nog enkele kleine opties wilt kom je aan een kleine 50k.

                                        Comment


                                        • #40
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Audi S8 Bekijk Berichten
                                          Vooral op circuit inzetbaar maar je kan er ook perfect mee op de openbare weg dacht ik. De vraag is enkel wie haalt dat met slecht weer buiten, ik zie me daar nog niet in de regen mee rondtoeren ...dus ik zie het vooral als een hebbeding. Een beetje te vergelijken met een Morgan, die haal je ook enkel buiten op een 'mooie lentedag'
                                          Ik ken iemand die dit als 2de daily heeft. Hij rijdt er zelfs mee naar Vilvoorde in vanuit Brugge, zelfs naar Liechtenstein is hij al geweest!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X