Oorspronkelijk geplaatst door Tomski
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ARIEL Lovers
Collapse
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenVliegen tussen uw tanden
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenéén nadeel volgens mij... als je het potentieel van dit ding op de openbare weg iets of wat wilt benutten ga je direct mogen prullen met andere dempers enzo. Ik weet niet meer in welke test ik dat heb gelezen (topgear??) maar van zodra de baan niet meer heel goed ligt wordt ie vrij onhandelbaar...
Comment
-
En ge kunt nooit meer vergeten uw auto op slot te doen
Prachtig ding he
Ikzelf zou het toch bij de Elise S houden voor die prijs (136 pk )
Luxe-kar in vergelijking met deze sigaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Lotuzzz Bekijk BerichtenEn ge kunt nooit meer vergeten uw auto op slot te doen
Prachtig ding he
Ikzelf zou het toch bij de Elise S houden voor die prijs (136 pk )
Luxe-kar in vergelijking met deze sigaar
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichtenben gisteren bij Lotus geweest en mja, vind ze niet meer zo lekker als de eerste generaties
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenAriel Atom + Tomski : HP/weight ratio we'll never be able to beat
I'm the Nurburgking
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIndd...in zo'n ding neem jij het stuk vanaf de Fuchsrohre tot Breidscheid gewoon al vliegend
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk BerichtenIk vind dus geen enkele reden om het niet te kopen
SOMEBODY SHOOT ME
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TTN Bekijk BerichtenDie op eht autosalon kwam op 55K €
ik dacht dat die 2 kleine voorruitjes van elke 10x20 cm 300€ kostte ofzo
Ik vind het veel geld.... + dan moet je nog een oplegger en een goede trekker kopen, want ik zou nooit lange afstanden met zo'n ding willen afleggen hoor
Comment
Comment