Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
'k Was ook een beetje teleurgesteld toen ik hem zag, niks kan op tegen zo'n Ariel.
Trouwens, is er niet onlangs een gloednieuw model gelanceerd?
Gloednieuw = nieuwe lampen en velgen(?), enkele nieuwe accesoires denk ik en een motor die 245pk heeft ipv 220 (volgens mij vorige typeR-blok vs nieuw typeR-blok).
Gloednieuw = nieuwe lampen en velgen(?), enkele nieuwe accesoires denk ik en een motor die 245pk heeft ipv 220 (volgens mij vorige typeR-blok vs nieuw typeR-blok).
de lampen op de nieuwe, de Atom 3 zijn nog altijd die vierkante, de nieuwe stylishe ronde worden as we speak ter homologatie aangeboden
heb er met mijnen boekhouder over gesproken en als tweede promovoertuig gaat da ni lukken, moest ik nu in den automobielsector iets doen, dan misschien maar nu... helaas
nog anderhalf jaar verderketelen met de Drei
privé denk ik er zelfs ni aan, die centen zijn voor den bouw
heb er met mijnen boekhouder over gesproken en als tweede promovoertuig gaat da ni lukken, moest ik nu in den automobielsector iets doen, dan misschien maar nu... helaas
nog anderhalf jaar verderketelen met de Drei
privé denk ik er zelfs ni aan, die centen zijn voor den bouw
Dat is ideaal, tegen augustus besteld ge hem, tis dan zomer dus je gaat er zo naar hunkeren dat je hem gaat bestellen. Tegen dan zijn de kleine koplampen gehomologeerd, en dan 10 maanden levertijd wachten en dan is het juni 2009. PERFECT!
Dat is ideaal, tegen augustus besteld ge hem, tis dan zomer dus je gaat er zo naar hunkeren dat je hem gaat bestellen. Tegen dan zijn de kleine koplampen gehomologeerd, en dan 10 maanden levertijd wachten en dan is het juni 2009. PERFECT!
had er ook al zitten aan denken... probleem is om da geld "weg" te krijgen voor da voorschot hé
kzal da privé voorschieten, krijg het dan toch later terug, is maar voor 10 maandjes met een schone intrest op
Comment