Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ARIEL Lovers

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Belgische lichten verdwijnen ze zijn aan nieuwkes bezig, UK-like

en idd, zwarte velgen zijn een must, zo vet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
      ben naar die KTM X-Bow ook gaan kijken... ok, het mag dan een carbonnen geval zijn... ik vind 'm lelijk
      'k Was ook een beetje teleurgesteld toen ik hem zag, niks kan op tegen zo'n Ariel.

Trouwens, is er niet onlangs een gloednieuw model gelanceerd?

Comment

• nieuwe wallpaper

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door William Blake Bekijk Berichten
          'k Was ook een beetje teleurgesteld toen ik hem zag, niks kan op tegen zo'n Ariel.

Trouwens, is er niet onlangs een gloednieuw model gelanceerd?
          Gloednieuw = nieuwe lampen en velgen(?), enkele nieuwe accesoires denk ik en een motor die 245pk heeft ipv 220 (volgens mij vorige typeR-blok vs nieuw typeR-blok).

Comment

• + YouTube Video
            ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

nieuwe wallpaper

Zie dat gewoon!

edit: veel knappere lichten dan die vierkante!
              Last edited by ; 21/01/2008, 22:16.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                Gloednieuw = nieuwe lampen en velgen(?), enkele nieuwe accesoires denk ik en een motor die 245pk heeft ipv 220 (volgens mij vorige typeR-blok vs nieuw typeR-blok).
                de lampen op de nieuwe, de Atom 3 zijn nog altijd die vierkante, de nieuwe stylishe ronde worden as we speak ter homologatie aangeboden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
                  + YouTube Video
                  ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.
                  ma faaaaaaaaaaaaak

ziet da ding gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

heerlijk

Comment

• Ey Tomski, koopt da ies.

Comment

• ik mag nog ni

heb er met mijnen boekhouder over gesproken en als tweede promovoertuig gaat da ni lukken, moest ik nu in den automobielsector iets doen, dan misschien maar nu... helaas

nog anderhalf jaar verderketelen met de Drei

privé denk ik er zelfs ni aan, die centen zijn voor den bouw

Comment

ik mag nog ni

heb er met mijnen boekhouder over gesproken en als tweede promovoertuig gaat da ni lukken, moest ik nu in den automobielsector iets doen, dan misschien maar nu... helaas

nog anderhalf jaar verderketelen met de Drei

privé denk ik er zelfs ni aan, die centen zijn voor den bouw
                        Dat is ideaal, tegen augustus besteld ge hem, tis dan zomer dus je gaat er zo naar hunkeren dat je hem gaat bestellen. Tegen dan zijn de kleine koplampen gehomologeerd, en dan 10 maanden levertijd wachten en dan is het juni 2009. PERFECT!

Comment

• nog es naar da filmpje kijken

zooooo zot zalig tipheelen, oversturen, en da spel plakt gelijk een kartje aan de baan.....

must ... have....

Comment

Dat is ideaal, tegen augustus besteld ge hem, tis dan zomer dus je gaat er zo naar hunkeren dat je hem gaat bestellen. Tegen dan zijn de kleine koplampen gehomologeerd, en dan 10 maanden levertijd wachten en dan is het juni 2009. PERFECT!
                            had er ook al zitten aan denken... probleem is om da geld "weg" te krijgen voor da voorschot hé

kzal da privé voorschieten, krijg het dan toch later terug, is maar voor 10 maandjes met een schone intrest op

Comment

had er ook al zitten aan denken... probleem is om da geld "weg" te krijgen voor da voorschot hé

kzal da privé voorschieten, krijg het dan toch later terug, is maar voor 10 maandjes met een schone intrest op
                              Nu zijde aant klappen zie!

Comment

• en eigenlijk maar best dak nog een klein jaar moet wachten ... dan weet ik dat het geen bevlieging is....

Comment

• toch nog es kijken

Comment

Ja, 't was daarop dat ik het had!

Comment

en eigenlijk maar best dak nog een klein jaar moet wachten ... dan weet ik dat het geen bevlieging is....
                                      Feit. Al zou je er nooit spijt van krijgen denk ik.

Oorspronkelijk geplaatst door Tomski Bekijk Berichten
                                      toch nog es kijken

Comment

• *barry white voice aan*

Can't get enough of your love, babe

Comment

• Kzal mijne Porschedroom wa opschuiven naar "voor mijn 40"

Comment

Working...
                                          X