LOVERS
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
ARIEL Lovers
Collapse
X
-
Wat een prachtig machien!
Een Carver kost even veel! Hoe kan je het ooit in je hoofd halen een Carver te kopen als je ook een Atom kan kiezen!?
Trouwens, er bestaat nu ook een configurator voor je Atom:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DodgeboyWel, mocht ik er ooit genoeg geld voor hebben om hem als tweede wagen te nemen, dan doe ik dat.
Liefst de krachtigste versie en je hebt een wagen die het dichtst een F1 voor de openbare weg benadert.
Trouwens, Ford heeft een veel sneller en behendiger model, de Indigo. Eerst een concept, maar er zijn daarna 5 modellen straatlegaal gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticmmh, ik denk dat je hier wel mis zit. Wat betreft handling en het feit dat je zeer dicht bij het asfalt zit, dan wel. Maar wat betreft de prestatie, er zijn er sneller. Dat lijkt gewoon zo louter en alleen omdat je laag bij het asfalt zit.
Trouwens, Ford heeft een veel sneller en behendiger model, de Indigo. Eerst een concept, maar er zijn daarna 5 modellen straatlegaal gemaakt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fastasticmmh, ik denk dat je hier wel mis zit. Wat betreft handling en het feit dat je zeer dicht bij het asfalt zit, dan wel. Maar wat betreft de prestatie, er zijn er sneller. Dat lijkt gewoon zo louter en alleen omdat je laag bij het asfalt zit.
ik denk dat weinig auto's sneller van 0-200 zijn dan de Ariel ze
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door tuscaniverplicht niet maar wel aan te raden. beetje zoals de renault spider.
Zou echt eens willen weten hoeveel zoiets kost, kheb het allesinds nog niet gevonden op de site van de belgische invoerder..
Comment
-
Dit zou ik perfect vinden als tweede wagen.
Stel dat jij of je partner thuis werkt en je dus maar één deftige wagen nodig hebt, dan is dit toch dé tweede wagen bij uitstek...
*droomt weg*
En zelfs al moet je ermee op verplaatsing voor het werk, er zijn er zovelen die met een motor gaan werken, waarom niet hiermee dan...
Me likey!
Comment
Comment