Ik denk Champagne
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW Individual Lovers
Collapse
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIk vind dat niet echt mooi dat die interieurlijsten mee in het leder zijn, is te ééntonig.
Comment
-
Ik deel die mening. Nochtans zie je 't vrij vaak, toch vaker dan ik verwachtte.
Toen ik m'n cabrio ging halen in Berlijn, stond er daar in de showroom een Individual M3 cabrio. Stratusgrijs metallic, 19", en binnenin compleetleder zimt (dus hetzelfde leder als het gewone leder zimt, maar dan in de vollederuitvoering). En diens interieurlijsten waren ook met leder overtrokken.
't Was het enige hatelijke aan die wagen...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Pablo Govaerts Bekijk BerichtenIk vind dat niet echt mooi dat die interieurlijsten mee in het leder zijn, is te ééntonig.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Camino Bekijk BerichtenE91 335d Touring
[FONT=verdana, arial, helvetica][SIZE=2] - Schwarz II
- Shadow Hochglanz
- Individual Ausstattung Oxydbraun (erweiterte Variante)
- Panorama Schiebedach
- Dynamikpaket
- Elypsoid-Felgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Camino Bekijk Berichten
Een E91 330xda Individual robijnzwart met oxydbraun interieur en pianoschwarzen LeistenIk vind het het knapste interieur dat ik al gezien heb voor de e90...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MPower Bekijk BerichtenIk wist niet dat die oude 7 zo uit te rusten was!
Is alles daarbij van bmw zelf?
Ja zoek maar eens op BMW L7 in google.
Die eerste werd trouwens later nog verder omgebouwd met multi-media. Die foto's heb ik er niet bijgezet omdat dat niet standaard BMW is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Camino Bekijk BerichtenJa zoek maar eens op BMW L7 in google.
Welkom!
Comment
Comment